neuscorrectie gehad

  • lotte123

    Bedankt voor je hulp ;) Ik ben wel blij met mijn neus, alleen ik vind dat de neustip wat kleiner mocht, dat zou heel veel schelen. De neustip valt wel op vind ik, het steekt uit. Ik heb een afspraak kunnen maken met de dokter voor al mijn vragen, maar dat is pas op 2 januari. Nog een vraag, is het normaal dat mijn gezicht een beetje raar, ‘'onecht’' lijkt? Trekt dat weg of moet ik gewoon wennen aan mijn nieuwe gezicht?

  • lotte123

    Mischien kan ik het beter omschrijven als een ‘'neppe’' gezicht?

  • anonymous_girl

    Hoi Lotte,

    Ik heb gisteren een neuscorrectie gehad. Bij mij gaan de tampons er pas zaterdag uit en ik vraag me eigen af wanneer dat bij jullie is gebeurd. Begin me ontzettend te irriteren aan het geadem door mijn mond. Onder mijn oog is zijn de zwellingen enorm en paars, waardoor ik kleine oogjes heb gekregen en mijn ogen tranen. Hebben jullie dit ook ervaren?

    Gr.

  • lotte123

    Bij mij waren mijn ogen ook precies zo, bij mij mochten de tampons eruit na 6 dagen. Dat door je mond ademen is idd het lastigste.

  • peter

    Hey rebecca,

    weet je ook hoe vaak/hoe lang je moet blijven masseren?

    groetjes

  • anonymous_girl

    Bedankt voor je reactie! Heb je nog steeds het gevoel dat je door je nieuwe neus een nep gezicht krijgt. Ik heb het vermoeden dat je er nog niet echt gewend aan bent. Vraag je eigen het volgende af: is er vooruitgang vergeleken met je oude neus? Zo ja dan vind ik dat je operatie al is geslaagd.

    Ik ben afgelopen maandag geopereerd en heb nu zoiets van het resultaat kan me nu even niets schelen als ze die tampons er maar uithalen. Die zijn zo onaangenaam. Wel voel ik druk in mijn neus als ik even heb gelopen of trap heb gelopen en dan gaan mijn ogen tranen. Iedereen die overweegt een neuscorrectie te ondergaan adviseer ik daar heel erg goed over na te denken. En als ze het doen moeten ze er echt op voorbereid zijn dat de tampons erg ongemakkelijk zijn en de zwellingen en de paarse plekken rondom de ogen je kunnen doen schrikken.

    Heb wel heel veel aan de ervaringen die ik hier op het forum heb gelezen gehad. Ik wil hier iedereen voor bedanken!

    Gr.

  • lotte123

    Ik ben inmiddels wel gewend aan mijn gezicht en ik vind het een grote vooruitgang :)

    Die tampons zijn idd vreselijk, je zult erg opgelucht zijn als het eruit is gehaald. Ik heb al een paar keer moeten niezen, maar ik denk niet dat dat heel slecht is. Ik herinner me wel dat de dokter zei dat hij niks kon doen aan mijn neustip, dus dat dat niet veranderd kon worden. Heeft jullie dokter wel iets kunnen doen aan de neustip?

  • anonymous_girl

    Hey Lotte,

    Bij mij lijkt het vandaag net alsof mijn neus niet meer in de gipskap past. Zo strak voelt de gipskap ineens aan. Heb jij dit ook ervaren?

    Gr.

  • lotte123

    hoi

    nee dat heb ik niet ervaren en ik weet helaas ook niet hoe het komt. Het is het beste als je even de kliniek/ziekenhuis opbelt.

  • ir

    Hoi Lotte,

    Dat van die neustip, dat ie zo gezwollen is en hard en raar aanvoelt dat heb ik dus ook. Ik ben wel blij dat ik het gedaan heb, het is echt beter, maar…. dat van die tip is nog wel iets wat ik anders zou willen zien.

    Ik heb van de week naar de kliniek gebeld of ik alweer een bril opmag. Dat mag dus en ik vertelde dat ik mijn neustip nog erg dik vond. De assistente verzekerde mij dat dat echt nog gaat afzakken en dat het anders op een één of andere manier verholpen gaat worden.

    Dat masseren doe ik nog steeds elke dag.

    Ik moet 25 januari voor een vervolg afspraak. Ben benieuwd wat hij bij jou zegt, jij moet de 2e he.

    Dat van die draadjes herken ik niet. Wel dat de binnenkant van mijn neus nog steeds zeer doet.

    Fijne feestdagen,

    groetjes Ir