Financiering (neuscorrectie)

• Eva20

Hoi iedereen,

Ik heb net al gereageerd op het stukje neuscorrectie bij dr.de jong. Ik vroeg me af hoe iedereen haar operatie betaalt? Misschien een brutale vraag, maar ik hoop dat iemand er iets over kwijt wilt. Ik zelf studeer nog de komende 3 jaar en heb simpel weg niet in een keer 2500. Is er de mogelijkheid om in termijnen te betalen of is dat niet gebruikelijk? Ik wil liever geen lening afsluiten.. want ik ben bang dat ik dan véél duurder uitkom. Sinds dat ik 15 was, was ik al behoorlijk onzeker over mijn neus. Ik wil er liever niet langer mee wachten. Op internet zal ik nog goed rondkijken over de mogelijkheden die er zijn, en ik zal de klinieken/ziekenhuizen die ik op het oog heb ook mijn vraag voorleggen. Maar ik hoop dat iemand hier op mijn oproepje zou willen reageren ;) ik zou er erg blij mee zijn.

Groetjes Eva

• gerda

Ik heb het ooit nagevraagd,maar het ligt aan je (vast) inkomen en hoe hoog dat is.

Heb je geen familie/vrienden die je het kunt lenen ,hoef je ook geen rente te betalen.Of natuurlijk sparen,maar daar ben/was ik ook geen goede in,

succes!!!

• anonymous_girl

Inderdaad, je moet een keuze maken in principe tussen de volgende twee opties:

- Of sparen en dan vervolgens een neuscorrectie ondergaan

- Of je gaat lenen en zo snel mogelijk plan je een afspraak voor een neuscorrectie. Zoals gerda al zegt is het natuurlijk het beste als je kan lenen van je familie. Dan betaal je in ieder geval geen rente, maar mocht dit geen mogelijkheid zijn voor je, dan adviseer ik je ,aangezien je toch een student bent, om te lenen bij de ibgroep. De rente die je daar moet betalen ligt altijd onder de marktrente en je kan daar op zijn voordeligst lenen. Hou er wel rekening mee dat je daar per maand maar een max. bedrag mag lenen (geloof iets van 800 nog wat euro). Lenen bij banken en dergelijke is erg duur en raad ik je eigenlijk wel af.

Heel erg veel succes met het maken van de keuze. Ik kan je heel goed begrijpen, dat je dit allemaal zo snel mogelijk achter de rug willen hebben. Het is toch belangrijk dat je hier goed over nadenkt.

Gr. A

• Eva

Hoi dames,

Bedankt voor jullie tips, daar kan ik zeker mee aan de slag. Ik heb nog een aantal maanden om alles uit te zoeken en op tijd te regelen, aangezien augustus voor mij de meest handige maand is om deze operatie te ondergaan gezien de schoolvakantie.

Groetjes Eva

• d

dwqdwqds

• d

gdsgsfsefefddeewwesegtr