bergman kliniek bekend?

  • anna

    Hallo,

    Is er iemand bekend met de Bergman kliniek in Bilthoven, wat zijn jullie ervaringen?

    Ik ben van plan om aan mijn binnenkant bovenbenenen en buik een liposculpture te doen.

    Graag ervaringen en tips.

  • Starchild

    De Bergman kliniek heeft een goede naam. Informeer ook eens naar welke plastische chirurgen er actief zijn.

    Weet je al welke plastische chirurg de lipo bij je gaat uitvoeren? Uiteindelijk gaat het om het resultaat en de plastische chirurg is daarvoor verantwoordelijk. Is deze plastische chirurg een expert op lipo gebied en hoe zijn de resultaten van hem?

    Allemaal zaken, die je kan opzoeken op internet en die belangrijk zijn.

    Succes!

  • anna

    Ik heb al heel vaak op internet gekeken en ervaringen gelezen. Vanmorgen heb ik een vrijblijvende afspraak gemaakt met dokter Laman. Heeft de nodige ervaring en is een chirurg, dus dat klinkt goed.

    Ik wil graag weten of hier iemand ervaring heeft met deze kliniek en zeker met deze behandeling.

  • Emma

    Hier ben ik nog even.

    Als je ervaringen wilt lezen over liposculpture moet je even naar het viva-forum komen. Bij ‘mode en beauty’ staat heel veel. Daar kun je ook vragen stellen.

    Ik heb er heel veel aan gehad.

  • anna

    Dankjewel Emma voor de informatie,

    Ik heb ook zeker al op hun site gekeken, maar dat is ook best prijzig zeg.

    Eén zone kost net zoveel als 2 zones en 3. Pfffffffffffffff……………….

    Morgen ga ik ze eens bellen om een informatieve afspraak te maken.

  • anna

    Hoi Emma,

    Ik snap dat viva forum niet , bij mij zijn de letterjes wel heel erg klein, echt niet te lezen, ook niet als ik mijn scherm erop aanpas, waar ligt dat aan?

  • Marja

    Hallo Anna,

    Ik heb een half jaar geleden liposculpture in de Bergman kliniek laten doen bij Dr. Laban, maag,buik en flanken, was niet helemaal tevreden met resultaat en is 3 maanden later helemaal kosteloos gecorrigeerd. Jammer genoeg wist ik toen nog niet dat Dr. Blecourt, de beste chirurg van de Bergman kliniek ook voor zich zelf werkt in een ziekenhuis in Vlaardingen. Dan was ik 1000 euro goedkoper uitgeweest.Je moet even gaan kijken op z,n site, www.blecourt.nl.

    Succes.

  • gerda

    Over dr.Nelissen(level4 kliniek) heb ik ook goede resultaten gelezen,maar heb het zelf niet gehad,en is ook niet duur

  • anna

    Wat zou ik ongeveer kwijt zijn als ik mijn binnenkanten, buitenkanten en buikje wil laten helpen? Bij de Bergman kliniek en in Vlaardingen? Dan heb ik een indicatie.

  • Annie

    Emma, fijn dat jij tevreden bent over deze privé kliniek in Genk, maar daar zijn wel al veel mensen verminkt hoor waaronder ikzelf en wat de prijs betreft, hier in Belgie betaal je ook BTW hoor.Het is niet aanschoppen tegen de kliniek maar mensen waarschuwen.Besef je wel hoe erg het is als je voor de rest van je leven verminkt ben en uit schaamte de deur niet meer uit durft, daarvoor laat je geen ingreep uitvoeren hoor.