Hallo,
Is er iemand bekend met de Bergman kliniek in Bilthoven, wat zijn jullie ervaringen?
Ik ben van plan om aan mijn binnenkant bovenbenenen en buik een liposculpture te doen.
Graag ervaringen en tips.
De Bergman kliniek heeft een goede naam. Informeer ook eens naar welke plastische chirurgen er actief zijn.
Weet je al welke plastische chirurg de lipo bij je gaat uitvoeren? Uiteindelijk gaat het om het resultaat en de plastische chirurg is daarvoor verantwoordelijk. Is deze plastische chirurg een expert op lipo gebied en hoe zijn de resultaten van hem?
Allemaal zaken, die je kan opzoeken op internet en die belangrijk zijn.
Succes!
Hallo Anna,
Ik heb een half jaar geleden liposculpture in de Bergman kliniek laten doen bij Dr. Laban, maag,buik en flanken, was niet helemaal tevreden met resultaat en is 3 maanden later helemaal kosteloos gecorrigeerd. Jammer genoeg wist ik toen nog niet dat Dr. Blecourt, de beste chirurg van de Bergman kliniek ook voor zich zelf werkt in een ziekenhuis in Vlaardingen. Dan was ik 1000 euro goedkoper uitgeweest.Je moet even gaan kijken op z,n site, www.blecourt.nl.
Succes.
Emma, fijn dat jij tevreden bent over deze privé kliniek in Genk, maar daar zijn wel al veel mensen verminkt hoor waaronder ikzelf en wat de prijs betreft, hier in Belgie betaal je ook BTW hoor.Het is niet aanschoppen tegen de kliniek maar mensen waarschuwen.Besef je wel hoe erg het is als je voor de rest van je leven verminkt ben en uit schaamte de deur niet meer uit durft, daarvoor laat je geen ingreep uitvoeren hoor.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?