s-lift ervaring bij Linea Aesthetica in Belgie?

• Hanny

Ik ben 47 jaar en overweeg een s-lift bij Linea Aesthetica in Belgie. Ik heb vanuit mijn mondhoeken een diepe lijn richting mijn kin waardoor ik ook afhangende mondhoeken heb en ik vind het handig dat het eerste consult en de nazorg in Utrecht is, alleen voor de ingreep moet je naar Belgie.

Ik zou graag willen praten/overleggen met mensen die ook deze ingreep bij bovenstaande kliniek hebben laten uitvoeren.

Alvast dank.

groetjes

Hanny

• meg

Ik heb het niet bij deze kliniek laten doen.

Had dit probleem ook heel erg. Heb er eerst verschillende injectables in laten spuiten , toen dit niet hielp heb ik een s-lift laten doen omdat het dan zeker

weg zou zijn.

Nou niet dus……. ze zitten er nog steeds.

Ben inmiddels al duizenden euro's armer en heb nog steeds hetzelfde probleem.

Groetjes Meg

• Kato

Hallo Hanny,

Over LE heb ik hier al veel negatieve berichten gelezen. Maar ik ken iemand die daar een S-lift heeft laten doen en dat is prima verlopen. Zij heeft er wel een halslift bij laten doen, dat maakt de ingreep ingrijpender maar het resultaat wel mooier. Het is natuurlijk handig dat je voor en na de ingreep in Utrecht kunt komen maar dat moet denk ik niet je enige criterium zijn om voor een bepaalde kliniek te kiezen.

Meg heeft trouwens wel een punt, macs lift, s-lift, het helpt niet echt tegen marionetten lijnen, of hoe al die kreukels rond je mond ook mogen heten. Daar moet je niet al te hooggespannen verwachtingen van hebben.

• Martha de Paulo

Hi Hanny,

Ik heb gehoord dat de arts Dr. Patrick Dedoncker ook in LA opereerd en hij is zeer kundig. Ik heb de operatie door hem laten doen in het ziekenhuis van Lokeren en hij vraagt voor een MACSlift lokale verdoving met roesje 2400 euro.

Groetjes,

Martha

• Ines

Hallo Martha,

Kreeg jij dan een macs lift met 2 of 3 draden voor die prijs?Ines

• Martha de Paulo

Hi Ines,

Ja, ik heb een MACSLIFT ondergaan met draden maar alleen weet ik niet of het 2 of 3 draden zijn. Ik moest iets meer betalen dan 2400 omdat het een hersteloperatie was van littekens die Dr. Smith van kliniek Holystaete Vlaardingen na 3 ingrepen heeft veroorzaakt. Ze zijn weg de littekens en nu nog herstellen. Ik zeg je wel denk er niet te licht over want het is best wel een ingreep. Als je dit realiseert dan valt alles gewoon mee. Het is onder plaatselijk verdoving gegaan met een roesje en de ingreep heeft iets meer dan 2 1/2 geduurd.

Groetjes,

Martha