TRANEND OOG

• Joke

Mijn collega had het enkele weken, kwam omdat hij een klein inwendig bloedinkje in het ooglid had. Dat had even tijd nodig om te verdwijnen. Ooglid ligt nu netjes tegen de oogbol aan. Wat zegt Dr. Nelissen er dan van?

• gerda

Hij zei dat aan dat oog harder was gewerkt,en dat het tijd nodig had.Mn oog is nu wel rustiger,maar als ik voorover buig bv dan gaat het n heel stuk open staan,en dat vind ik juist zo giezelig,ik zal hem nog ns mailen,

gr.Gerda

• Kato

Waarom prednison, dat is toch tegen ontstekingen? Of is je oog ook ontstoken?

Ik zou eerder contact opnremen met Dr. Nelissen dan met de huisarts. Je kunt hem een mail sturen maar ik denk dat je beter om een telefonisch consult kunt vragen, gaat waarschijnlijk sneller.

• Joke

Gerda ik weet dat je je nu heel erg druk zit te maken, maar je moet je realiseren dat het NOG maar 3 weken geleden is, het weefsel blijft voorlopig nog wel even werken en mijn collega had ook een tijdje last van een afstaand ooglid. Natuurlijk denk je van zou dit nog goed komen, maar dit heeft gewoon tijd nodig. Je hebt toch het gsmnummer van dr. Nelissen gekregen? Bel hem! Hij zal altijd even tijd voor je maken en je geruststellen, maar hoe moeilijk dit ook klinkt of is, je zal even geduld en vertrouwen moeten hebben, maar het gaat echt wel bijtrekken hoor!

Take care, groetjes Joke..

• gerda

Ja dat had een vrouw tegen me gezegt,je moet van die druppels vragen aan de huisarts.Maar ik wacht maar gewoon ven af,moet geduld hebben.En als er wat is,doen ze nu toch nog niks volgens Alysia,

ik maak jullie ook al gek,sorry!!

• Kato

Mij maak je niet zo snel gek hoor Gerda, en Joke volgens mij ook niet.

Kom maar op met je vragen, het is toch logisch dat je je zorgen maakt of het wel goed komt. Niemand krijgt vtv een garantie, er zijn nou eenmaal risico's. En als je daaraan denkt is het heel begrijpelijk dat je snel wilt zien dat het goed komt, je ogen bepalen immers een groot gedeelte van je gezicht.

Wij kunnen met z'n allen wel zeggen dat je geduld moet hebben maar wij hebben makkelijk praten want we hebben dit proces al achter de rug.

Over een half jaar ga jij vast ook mensen moed inspreken als ze even onzeker zijn.

• gerda

He bedankt voor de mail hahaha.Op het moment is mn oog een stuk rustiger,dus zal wel goed komen.Het is zelfs zo dat ze vroegen wat ik aan mn wenkbrauwen had gedaan,want ze zagen de streepjes nog erboven,WHAHA daar is niet eens wat gebeurd,hoe erg!!Ik heb daar wel een streepje(rimpel denk ik)maar die laat ik lekker zitten.Het is niet zo dat ik jong gemaakt wil worden(zou wel leuk zijn)Maar ik heb het gewoon gedaan om de last die ik had van dat vel boven mn ogen.