ooglidcorrectie bij een Pl chirurg maar welk ziekenhuis

• bella

Hallo

Ik heb zoveel sites zitten lezen en het valt me op dat bij veel klinieken geen plastische chirurg de ooglidcorrectie uitvoert maar een esthetische arts.

Ik wil nu graag naar een plastische chirurg in een ziekenhuis

Wie heeft er een goede ervaring en advies

Ik ben woonachtig in west brabant

Thanks

• LindaK

Er zijn plastische chirurgen die niet alleen in het ziekenhuis werken maar daarbij opereren ze nog in privé klinieken.

De reden daarvoor is heb ik mij door een chirurg laten vertellen is dat er niet dagelijks ruimte in het ziekenhuis is om een operatiekamer tot hun beschikking te hebben, om toch te kunnen opereren voeren ze “grote” operatie's in het ziekenhuis uit en de kleine ingrepen zoals lipo, ooglid, borst operatie's gebeuren vaak in een privé kliniek, men huurt dan zeg maar ruimte van de kliniek.

Je zou gewoon via diverse websites kunnen kijken naar chirurgen die opereren zowel in het ziekenhuis als in prive klinieken, in ziekenhuizen heb je vaak langere wachtlijsten.

Ik ken alleen maar een hele goede chirurg die opereert in het VU zkh Amsterdam als in het Jan van Gooyenkliniek in Amsterdam.

succes !

Grt Linda

• vrijdag

Ik heb hier een week geleden mijn bovenooglid laten “ doen”.

Door een plast.C. die in het Canisius en het Radboud ZH in N'megen werkt.

Ook werkt hij in Mill in een klieniek.

Prima bevallen, over 2 uur gaan de hechtingen er uit!

• gerda

Ik heb het laten doen in Hasselt(level 4),afgelopen maandag,tot nu toe nog geen spijt,is beetje blauw en gezwollen,maar geen pijn ,en van de hele operatie niks gevoeld,lekker geslapen van half 9 s,morgens tot s,avonds.Wel ben ik naar de auto enzo gelopen maar weet ik niks meer van.Maar ik moet nog niet te lang achter pc zitten merk ik,dan worden mn ogen dikker.

• Nel Smit

Aan te bevelen Dr.Zonneville plastisch chirurg in Woerden en Nieuwegein.

Even deze naam googlelenen je weet alles over deze arts.

Ben door hem geholpen prachtig.

• bella

hai

Ik heb nu een afspraak bij plast chirurg bosch in het amphia ziekenhuis te breda

• JLLJ

Ik heb zojuist mijn hechtingen laten verwijderen na een ooglidcorrectie en ben zeer tevreden!

De operatie is uitstekend uitgevoerd door Dr. Van Onselen van AES Medicare en kostte slechts 800 euro met een gratis eerste consult. Ook nazorg en informatie zeer goed. Locatie in Utrecht op de Biltstraat.

• Christine

Hallo,

Wie weet een goede chirurg (adres) voor ooglidcorrectie in Breda of omgeving?

Kan het ook in Amphia Ziekenhuis in Breda gedaan worden?

Groetjes, Christine.