Voor Gerda

• Joke

Hey Gerda, ik wil je nog even heel veel succes wensen voor aanstaande maandag. Probeer morgen goed te ontspannen en je vooral voor ogen te houden wat je graag wilt. Leg je vertrouwen in de handen van je PC, het komt allemaal goed. Maandag tegen deze tijd heb je het achter je en kan je je gaan verheugen op het resultaat. Laat je zo gauw als het kan wat weten?

Groetjes Joke

• gerda

VOOR JOKE,

hallo Joke ,wat lief dat je nog even aan me denkt,voel me nu best wel rustig,kan ook zijn omdat ik gisteren nog even naar een feestje ben geweest en wat heb gedronken hihi.Dat zal maandag toch wel uit mn bloed zijn dat beetje alcohol hoop ik,

groetjes Gerda… en zodra ik ook maar iets kan schrijven,laat ik het horen

• gerda

Haalo Joke alles gaat prima binenkort meer 100% meegevallen

• Joke

Ha Gerda, fijn zo! Dan rust maar lekker en geniet maar alvast van het vooruitzicht op een mooi resultaat. Tot gauw!

Joke

• gerda

Hoi Joke,

ik heb wat water(eiwit) onder in mn oog,heb je dat ook gehad?En hoe kreeg je het weg?Mn wangen worden nu iets voller,haha bleef het maar zo,momenteel zonder rimpels.Verder helemaal geen pijn ofzo.Een oog is wel iets groter dan andere en staat beetje naar buiten,maar is ook pas de 3e dag.

• Joke

Hey Gerda, ja dat is normaal dat eiwit, probeer het met een vochtig doekje voorzichtig weg te deppen/vegen, maar kijk uit met je hechtingen. Ja je wangetjes zwellen nu een beetje van het zakkende vocht, ook dat is normaal. Fijn dat het je zo was meegevallen. Wel een beetje geduld hebben over het resultaat, genezing gaat heel even duren en daarna moet het weefsel nog rustig worden, hier gan toch wel minimaal enkele maanden overheen.

Groetjes Joke

• Joke

Hey Gerda, ja dat is normaal dat eiwit, probeer het met een vochtig doekje voorzichtig weg te deppen/vegen, maar kijk uit met je hechtingen. Ja je wangetjes zwellen nu een beetje van het zakkende vocht, ook dat is normaal. Fijn dat het je zo was meegevallen. Wel een beetje geduld hebben over het resultaat, genezing gaat heel even duren en daarna moet het weefsel nog rustig worden, hier gan toch wel minimaal enkele maanden overheen.

Groetjes Joke

• gerda

Dank je dat je zo snel antwoord,mn man word een beetje misselijk van mn gevraag volgens mij haha.Ja ,ik lees dat overal geduld hebben,liefst zie je het resultaat gelijk al,erg he!!Normaal ben ik niet zo,maar ik zit maar thuis en maar kijken en kijken in de spiegel,of ik iets abnormaals zie,ik ben echt erg,

groetjes Gerda

• Joke

Haha heel herkenbaar, dat doet iedereen. Relax, komt wel goed hoor.