het is nu ruim zeven maanden geleden dat ik door mijn huisarts een moedervlek op mijn linkerborst heb weg laten halen, het was een klein verheven moedervlekje. Ik had verwacht dat ik er een klein streepje als litteken aan over zou houden. Er zaten drie hechtingen in de wond, die zijn er na een week uitgehaald en ze hadden er een pleister op geplakt. Toen ik de volgende dag de pleister er af haalde leek het wel alsof de wond openstond. In de daarop volgende weken ontwikkelde zich het tot een soort ‘kratertje’ de randen waren dik en er zat een grote deuk in mijn borst (ruim 1x1 cm). Daarna werd het een erg rood en verheven litteken. Nu, 7 maanden later, is het nog steeds een lelijke plek. De kleur is wel iets bij getrokken en het is iets vervlakt, maar naar mijn mening is het een lelijke en vooral een te grote plek geworden voor zo'n klein moedervlekje. Ik ben ook naar een huidtherapeut geweest die van dit litteken schrok en zei dat dit absoluut niet zo hoorde en ik er zeker achter aan moest gaan. Zal een littekencorrectie van mijn litteken een mooi klein streepje kunnen maken? Iemand ervaring?
foto ter illustratie hoe het er nu uitziet: http://i37.tinypic.com/9bd4kh.jpg
Alvast bedankt!