MACS lift door Dr. Patrick Dedoncker

• joke53

Hallo Marta

Wat jij schrijft over jouw ingreep, dat kan ik alleen maar bevestigen, ik heb net hetzelfde gevoel, mijn hals is helemaal niet strak en ik heb ook nog steeds pijn in men gezicht, misschien kunnen we samen een klacht indienen en ons geld terugvragen!

vriendelijke groetjes

Joke

• martha de paulo

Hi Joke,

Ik heb Patrick Dedoncker enkele malen een email gestuurd dat ik nog steeds bulten heb en best wel een litteken bij mijn slaap. Het is inmiddels meer dan 1 jaar geleden en ik heb linkerjukbeen een bobbel zitten. Ik denk dat het de onderhuidse draden zijn. Ik heb 1x een reactie ontvangen dat ik geduld moet hebben en dat het minsten 1 jaar zal gaan duren voordat alles is hersteld. Nou mijn nek is gewoon hetzelfde gebleven en waarvoor ik kwam is minder geworden de littekens maar nu heb ik een bobbel en een litteken bij mijn slaap erbij gekregen. Ik moet ook altijd opletten dat de kapper niet teveel bij mij oorgedeelte weg gaat halen want dan moet ik weer met make-up gaan werken. Nou ik de vond de ingreep best wel heftig. Ik heb nog foto's ervan nou het lijk wel of ik een erg auto-ongeluk heb gehad. Ik denk niet dat hij geld terug gaat geven want je kunt niets claimen in Belgie.

Gr. Martha

PS Ik heb jouw berichtje niet eerder gelezen want ik ben een tijdje weggeweest vandaar mijn late reactie

• vanessa

De MACS lift is relatief vrij recente methode voor het liften van (voornamelijk) het onderste gedeelte van het gezicht. Er is door alle artsen te weinig ervaring om alle slechte resultaten in kaart te brengen en te zoeken naar verbeteringen (of de oorzaak van de slechte resultaten). Lees: jullie zijn proefkonijnen! Het is zo dat bij een MACS lift de resultaten ook nog afhangen van je eigen ‘weefsel’ en juist dat laatste verklaart ook waarom zowat de helft van de macs liften niet aan de verwachtingen voldoen, zelfs mislukken!

• ines

Hallo, Wat was dat vlug zeg voor een macs lift 2.3O uur. Was dat met 2 of 3 draden? Wens je een spoedig herstel toe. nes

• Lilly

Ik heb een macslift laten uitvoeren vooral de hals en kaaklijn,nu zijn we 3 maanden verder en ik ben ontgoocheld,net na de operatie was alles perfect,maar nu alles op zijn plaats is heb ik terug wat vel onder mijn kin en bijna geen kaaklijn, ik heb nog een dikke bult op mijn wang ,onder mijn kin is er wat vet weggehaald via liposuctie en daar zie je nu ook strengen hetgeen ik vroeger niet had.

• Amber

In 2005 oog correctie onder gedaan en in 2024 oog correctie boven gedaan heel blij van vriendelijke dokter dat je op je gemak voelt daarom ook na 20 jaar bij dezelfde terug gegaan zonder twijfel aan te raden