Hallo allemaal,
Ik wil al heel lang een neuscorrectie maar weet niet waar. Op de site van de volkskrant las ik dat het beter was om het in een ziekenhuis te laten doen. Later las ik op deze site over de arts van het ziekenhuis(middelweerd) wat minder postivie verhalen. Ik zat zelf ook te denken aan Silhouet omdat het daar maar 2000 euro is en ik niet zo veel te spenderen heb. Heeft iemand nog een goed advies van een plastische chirurg of ziekenhuis.
Laatst hoorde ik van een meisje die een neuscorrectie had gedaan in Iran dat ze het daar met laser doen. Hier in Nl weet men niet van dit bestaan af. Is er iemand die hier van heeft gehoord?? En uberhaupt is het niet een idee om het in het buitenland te laten doen bijv. Egypte. Heeft iemand daar ervaring mee??
Tot slot, onder mijn ogen is het diep en donker hier wil ik wat aan doen. Bij Janssen kliniek werd mij verteld dat ik het kan opvullen met Aquamid of met mijn eigen weefsel. Heeft iemand hier ervaring mee. Het nadeel van opvullen met eigen weefsel is dat het snel weer weg kan gaan omdat je lichaam het weer opneemt ofzo? Of omdat er geen bloedcellen in komen. En wat mij bij Janssen kliniek ook werd verteld is dat Aquamid nog wel eens hard kan worden en het dan weer operatief verwijderd moet worden.