ondraaglijke pijn na borstvergroting

  • diana

    Hoi Candy

    ik ben inmiddels wel wat kg's aangekomen in de 7 jaar; maar had altijd een b-cup

    ik ga maar eens contact leggen met een PC. Heb het destijds in belgie laten doen; wil het nu in het ziekenhuis laten doen. heb jij het in een ziekenhuis laten doen of privekliniek? indien kliniek, welke?

    groetjes

    dianaCandy schreef:

    >

    > in 2008 had ik BV laten doen 1 jaar geleden. En nu heel erg

    > spijt van. Liever beetje hangend dan neppe borsten. Eerlijk

    > gezegt heb ik helemaal geen pijn gehad na de operatie

    > (verwijderen), ik kon volgende dag stofzuigen. Laten

    > verwijderen kost 1250 euro. Mijn borsten zijn niet echt

    > verandert, maar wel een beetje zachter geworden, maar dr zei

    > dat het goed komt na een tijd. De Dr zei dat het niet hoeft

    > om het te laten liften omdat ik eerder normale borsten had

    > qua omvang 75b. Zou ik groote borsten hebben, dan heb je dat

    > misschien wel nodig om het te liften, maar niet als je kleine

    > hebt. Toen ik die bv had laten doen, had ik daarna heel er

    > pijn, ongeveer 3 weken. Dat was pas heel erg, zo veel pijn

    > gehad voor niks. Nu ben ik heel erg gelukkig met mijn eigen

    > borsten. gr candy

  • pijn pijn

    hoi allemaal

    ik wil jullie niet bang maken hoor maar ik heb na 5 jaar nog steeds pijn in mijn linker borsten dat al vanaf de 1e dag.

    de drain zat op een zenuw dus de eerste 3 dagen voor die drain eruit mocht kon ik absoluut niet bewegen zo pijn deed dat.

    en nu 5 jaar later heb ik nog steeds pijn aan die linker kant gek word ik er van. de hele dag een zeurende pijn aarvan ik soms gewoon misselijk word

    ik ben al terug gegaan naar de kliniek maar die dr zegt dat er niks aan de hand is dat alles gewoon goed zit

    nou en daar kan je het dan mee doen!!

    de rechter kant daar heb ik helemaal geen last van!

    weten jullie misschien waar ik dit eens goed kan na laten kijken

  • droezel

    Hallo Pijn pijn,

    Is idd zenuwpijn.Je zou nog naar een pijnpolie kunnen voor zenuwblokkades.Heb ik ook gehad na een borstvergroting.Ik heb ook jaren met pijn gelopen en tis nog niet helemaal over.Zenuwblokkades kunnen helpen dus het is het proberen waard.Ook heb ik toen Lyrica tabletten gekregen,misschien ook wat voor je.

    Succes,

    Droezel

  • roosje85

    Hallo,

    Ik heb 1 jaar geleden ook een bv gehad (van AA naar 75B), en ik heb nog steeds dagelijks een stekende pijn in mijn linkerborst, lijkt wel alsof het op een zenuw drukt…

    Ik weet echt niet wat ik moet doen nu :(

  • Lizzy

    Ik heb 10 jaar geleden een bv ondergaan en geen minuut spijt van gehad.

    Ik had in het begin ontzettende pijn en steken, maar dat was na enkele weken verdwenen.

    Ik denk niet dat je na een jaar nog pijnscheuten moet voelen, ik zou dan zeker terug gaan naar de pc.

  • Mies

    Ik heb zes maanden geleden een bv gehad. Eigenlijk nergens last van gehad, wel af en toe steken. Maar nu sinds gisteravond constant steken aan de linkerkant van mijn linkerborst. Niet zo erg dat ik er misselijk van word, maar gewoon heel irritant. Wat ik hierboven lees, maakt me toch wel bang; zenuwpijn, hartfilmpjes. Dit had ik niet verwacht na een half jaar nog. Wat kan ik het beste doen, wat gaan degenen doen die eerder hebben geschreven en ook pas na een langere tijd last van steken kregen? Ik hoop nog wat te horen. Groetjes Mies

  • Mies

    Heb net ook nog op andere sites gekeken en gelezen dat de steken horen bij het herstel van de zenuwen. Wat wel eens zou kunnen kloppen want die zenuwen in mijn linkerborst zijn beschadigd, want heb aan die kant niet veel gevoel. Als dat het is, zou e.e.a. minder ernstig zijn als ik in eerste instantie dacht. Toch morgen maar eens de kliniek bellen.

  • 29je

    heb 2 weken geleden een BV gehad mgh 330 had gelijk veel pijn in de rechterborst deze zit ook wat hoger en is aan de bovenzijde en aan de kant van mijn borstbeen gezwollen en in deze tijd al een atibiotica kuur gehad en een echo om te kijken of het geen ophoping van bloed was toch zag de echo er rustig uit ,en erg veel pijn heb ik nu na 2 weken niet meer maar maak me erg veel zorgen komt dit wel eens vaker voor en kan het er misschien bij horen, ik ben in het ziekenhuis geholpen en ben ook al 3x terug moeten komen ,bij iedereen in mijn omgeving ging het gewoon goed dus kan ook met niemand ervaring delen.

  • Eva

    Beste Eveline,

    ik vroeg me af, heb je nog steeds last van pijn? Ik ben student aan de school voor journalistiek en schrijf een artikel over dit onderwerp en zou graag een aantal vragen aan je willen stellen, als je interesse hebt.

    Ik hoop van je te horen.

    groeten Eva

  • resi

    hoi hoi .allemaal ..ik heb al 10 jaar bv . 400 links…450 rechts ..links op spier .kon blijkbaar niet anders werd gezegd.rechts eronder .links blijft altijd bewegen ..en nog steeds heel veel steken en pijn .af en toe .niet meer draagzaam …maar ik hoor maar steeds weer van andere ..ik heb nergens last van ……ik denk .dat heel veel vrouwen dat hebben maar zwijgen ivm zie je wel had je nooit moeten doen..daar word je ziek van ..of die troep in je lichaam kan toch nooit goed gaan…ik heb ook al hart foto s laten maken .en ook long foto s .allemaal niets mis mee ..dus wat kan het toch zijn ..WIE KAN HET ONS VERTELLEN .want dat brengt zoveel onrust met zich mee gr RR