vragen over botox

• dita

Ik zou willen weten of jullie misschien ook dezelfde ervaringen hebben als ik en/of jullie misschien weten wat er fout gaat bij mij.

Ik heb 3x botox inspuitingen gehad om de kraaienpootjes rond de ogen weg te krijgen. De eerste keer heeft het erg goed geholpen. De 2e keer heb ik totaal geen resultaat gezien en nu ben ik voor een 3e keer geweest ( en verteld dat het de 2e keer geen resultaat heeft gehad) en ik zie weer helemaal geen verschil. Het lijkt zelfs wel of de rimpels rond de ogen erger zijn geworden. En bij de 2e en 3e keer heb ik na de inspuitingen ook een bloeduitstorting overgehouden. Dit kan toch niet de bedoeling zijn. Hebben jullie enig idee waar dit aan kan liggen?

Kunnen ze bij deze kliniek niet spuiten, is de concentratie botox te laag of kan het iets anders zijn?

Ik hoor graag van jullie.

• Lind@

ik weet niet waar je hebt laten doen, maar soms kan goedkoop duurkoop zijn in mijn geval was dat ook zo.

Ik ben bij een kliniek geweest en was daar ruim drie honder euro kwijt dat heeft ruim 6 maanden gewerkt, toch wilde ik de volgende keer voor goedkoop en ben naar Belgie geweest 99 euro per regio heeft 2 maanden gewerkt, laatste keer geweest weer 99 euro weer in een ander kliniek en daar ben ik twee keer aan toe teruggeweest want ik had daar helemaal geen resultaat.

voortaan ga ik liever weer naar het eerste kliniek is stuk duurder maar daar heb je wel resultaat.

Dus ik ben van mening dat er duidelijk verschil is wat betreft klinieken

Grt Linda

• dita

Hoi Lind@,

Ik heb 195 euro betaald en ik geloof dat dit ook niet echt duur is. Misschien ligt het hieraan? Misschien zijn er nog lezers die klinieken weten die goede Botox behandelingen geven en dan - in mijn geval - het liefst in het oosten van Nederland. Alle tips zijn van harte welkom!

En bedankt voor je reatie Lin,

Groeten

Dita

• Dana

Kun je niet bij laten spuiten?

Bij mij werd gezegd als ik vond dat het tekort had gedaan ik altijd terug kon komen.

De dr spuit liever iets tekort dan teveel.

• dita

Ja, ik wacht nog een weekje en dan bel ik ze wel op. Ik heb de laatste 2x 195 euro betaald en ik zie geen verschil met daarvoor, dus ik wil in ieder geval of mijn geld terug of hij spuit het maar bij. Maar ik baal wel want nu 2x geen resultaat en ik loop wel een week met blauwe en gele plekken, dus mijn vertrouwen is eigenlijk wel verdwenen. Maar goed, ik ga ze bellen en luister wel wat ze te vertellen hebben. Dana, bedankt voor je reactie!

Groet Dita

• Lind@

Dana,

dat is waar wat je zegt bij spuiten ook in mijn geval is dit aangeboden echter moest ik toen weer met de trein naar Belgie ( zelf woon ik rond Amsterdam) dus als je de reiskosten erbij op telt ben ik vele malen duurder uit.

Grt Linda

• Dana

@Linda

Je kunt natuurlijk ook in de buurt een adresje zoeken, dan is bijspuiten geen probleem.

@dita

Ik wens je binnenkort een rimpelloos bestaan :)