ooglidcorrectie in pccspaarne; wie heeft ervaring hiermee?

• gaby

Hallo,

Ik wil graag een bovenooglidcorrectie laten uitvoeren maar het liefst in de regio haarlem, hoofddorp, Amsterdam.

Ben op zoek naar een goede kliniek en/of ziekenhuis en een goede plastische chirurg. Ik ben ook via Internet terecht gekomen bij het pcc spaarne in heemstede. Er zijn hier 2 chirurgen werkzaam (dr. Jairath en Christiano).

Wie heeft ervaring met één van deze chirurgen?

Ervaringen met andere chirurgen zijn ook van harte welkom.

groet, gaby

• lia

Hallo Gaby,

Heb je ondertussen een bovenooglidcorrectie ondergaan? Zo ja, waar. Ik ben hier namelijk ook al een tijdje mee bezig maar vind het erg lastig een keuze te maken waar ik dit wil laten doen.

Hoor graag van je.

Groet,

• Rita

Hallo Gaby,

Ik las op een forum dat jij info zocht over Dr. Christiano. Heb je inmiddels je oogleden laten opereren? Ik moet namelijk 18 mei a.s. in eerste instantie voor een bovenooglid en dan later een onderooglidcorrectie. Kan helemaal niets vinden over deze plastisch chirurg. Ben benieuwd! Alvast bedankt voor je reactie. Groet, Rita Jonkhart

• Lia

Hallo Rita,

Ik had Gaby ook gevraagd of ze al een ooglidcorrectie had laten maar heb geen antwoord van haar ontvangen. Ik ben vorige week in het PCC Spaarne geweest voor een bovenooglidcorrectie deze is uitgevoerd door Dr. Jairath en morgen gaan de hechtingen eruit. Ik heb totaal geen last gehad van blauwe of gezwollen ogen tot zover zeer tevreden. Morgen gaan de hechtingen eruit en ik ben zeer benieuwd naar het resultaat. Ik zal hier nog een berichtje achterlaten.

Ik was ontzettend zenuwachtig maar het is me 100% meegevallen, een verdovingsprik bij de tandarts is erger. Ik heb ook geen pijn gehad alleen de eerste 2 dagen wat last van branderige ogen. Ik vond het erg lastig om een keuze te maken naar welke chirurg ik zou gaan want op een forum word je niet echt wijzer. Ik vind het allemaal erg negatief.

Succes de 18e.

Groetjes Lia

• Patricia

Hoi Lia,

Heb je het zelf moeten betalen? zo ja,wat heeft het gekost.

groetjes Patricia

• gaby

Hallo Lia en Rita,

Ik heb de operatie nog niet gedaan maar nog wel steeds geinteresseerd om dit te laten doen in het PCC spaarne. Lia, hoe is het resultaat geworden? Ben je tevreden over de arts en over het ziekenhuis?

Hoor graag jouw bevindingen,

Bedankt.

groet, gaby

• Rita

Hoi Gaby,

Heeft lang geduurd dit antwoord maar ik heb in mei de bovenoogleden::o laten doen en afgelopen week de onderkant. Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden(tu) ben over de behandeling. De bovenkant is prachtig geworden en ik heb alle vertrouwen dat de rest ook mooi wordt. Heb jij inmiddels al een afspraak gemaakt? B)

• gaby

Hallo Rita & Lia,

Hoe is het jullie verder vergaan na de ooglidcorrectie in het PCC Spaarne? Tevreden met het resultaat? Graag hoor ik van jullie de ervaringen want ik wil het zeker laten doen het komende voorjaar.

Laat nog even wat weten svp.

Bedankt.

gr, gaby

• Rita

Hoi Gaby,

Nou, ik heb mijn operaties achter de rug en ben zeer tevreden. Dr. Christiano is een prettige chirurg die erg zorgvuldig werkt. Als je een foto van het resultaat wil zien dan moet je maar even mailen Rietapiet@hotmail.com.

Ik vond de bovenooglidcorrectie sneller genezen (2 weken) dan de onderooglidcorrectie (zeker anderhalve maand) maar dat kwam omdat het wat ontstoken was bij de ooghoeken. In het begin “hingen”de onderoogleden wat maar dat is vanzelf helemaal goedgekomen. Mocht je meer willen weten dan mail je me maar.

Groet, Rita

ps, het is jammer dat deze site niet waarschuwt als er een bericht geplaatst is, je moet nu zelf steeds kijken