neuscorrectie

• gerda

Ik heb een vriendin in Egypte wonen,zal haar eens vragen en ook heb ik fam uit Turkije,je hoort nog van me ,

gr.Gerda

• neusie

Bedankt voor de reactie. Ik zou het fijn vinden als je navraag zou willen doen. Egypte lijkt me sowieso beter dan Turkije. Turkije is voor mij geen optie.

Ik heb het idee dat ze er in Egypte wel verstand van hebben.

Alvast bedankt.

PS. Heb je ook een neuscorrectie gehad, of van plan?gerda schreef:

>

> Ik heb een vriendin in Egypte wonen,zal haar eens vragen en

> ook heb ik fam uit Turkije,je hoort nog van me ,

> gr.Gerda

• brenda

Hallo iedereen

ik las zonet jullie conversatie, in Belgie heb je het Coupure Centrum, daar werkt Dr Tonnard en hij is wereldwijd bekend om zijn neuscorrecties. blijkbaar zou hij op een minimalistische manier de neusjes perfect kunnen bewerken…

misschien kan dit een tip zijn?

veel succes iedereen!

grts

Brenda

• gerda

Nou Neusje,

dan zou ik daar eerst gaan kijken,is niet zover en als hij goed is,

succes Gerda

• neusie

Hoi Brenda,

Heel erg bedankt voor je reactie en de tip!

Heb je ook enig idee wat de kosten zijn?

Groetjes

• neusie

Hoi Gerda,

Ik zou heeeeeeeeeel graag van jou willen weten of ze in Egypte net zo veel ervaring hebben met neuscorrecties als in Iran? En of ze het daar ook met laser doen. En of je dan via die vriendin een adres voor mij kan vragen zodat ik daar heen kan.Oh ja en wat daar de kosten zijn voor een NC. Ik wil toch deze maand nog gaan.

Ik kan naar Iran gaan maar ga liever naar Egypte. Maar ik kan niet daar naartoe gaan om het daar nog eens uit te zoeken. En over Iran kan ik het zo vragen aan dat meisje. Ik weet namelijk zeker dat het daar het beste is. Ze doen het daar dagelijks en met laser (in de klinieken hier hebben ze daar nog nooit over gehoord). Maar ik vraag me dus af of dat in Egypte ook zo is.

Ik hoop dat je mij een antwoord kunt geven op deze vele vragen.

Liefs

• gerda

Hallo Neusje,

ik zal mn vriendin vanavond nog een mail sturen.Ik weet niet of ze nog op vakantie is,maar ga het zeker proberen en zoniet probeer ik het bij een vrienin van haar die ook op hyves zit,

groetjes Gerda

• gerda

Anders probeer het eens op de egypte prikpagina

• neusie

Heel erg bedankt. Ik ga idd even op prikbord kijken bij Egyte. Al heb ik wel gegoogled en niks erover kunnen vinden.

Hoop van je te horen.

Groetjes

• gerda

http://sharmelsheik.prikpagina.nl/

en vraag stellen aan miss mayo