neuscorrectie

• jiggy

hallo mensen.

ik zit al een heeeele tijd aan een neuscorrectie te denken.

ik heb een asymetrische neustop. Ik vind dit echt verschrikkelijk.

Ik durf heel vaak mensen niet recht aan te kijken en voel me hier erg onzeker over.

Ik vind het heel erg, want ik ben zelf een hele vrolijke jonge meid.

Eigenlijk doe ik altijd of alles me niet kan schelen en ik gewoon lekker mijn ding doe. Ondertussen ben ik nog steeds erg onzeker..

Ik heb er nu heel erg lang mee gelopen, maar ik ben nog steeds erg bang.

Ik wil een neustipcorrectie laten uitvoeren, maar ben maar een studente.

Omdat ik in Rotterdam woon en ik het liefst na de operatie gelijk naar huis ga, wil ik in Rotterdam geopereerd worden.

Heeft iemand ervaringen met een neustipcorrectie in Rotterdam??

Wordt een neustipcorrectie onder algehele narcose gedaan ( ik lees wel dat het ligt aan de neus, maar miss heeft iemand hier ervaring mee).

Heb je erg veel pijn na een neustipcorrectie? Ik kan me voorstellen dat een neuscorrectie waarbij bot weggehaald wordt, erg pijnlijk is en blauwe plekken onder je ogen veroorzaakt. Is dit ook zo bij de neustip?

Ik wil ook mensen vragen commentaar te geven over CENTRE ESTHETIQUE en de VELTHUISKLINIEK. Iemand hier ervaringen mee?

pfffff.. wat een gedoe.

Hoop dat er gereageerd wordt op mijn hulpkreet;)

• yfke

hoi hoi

ik ben zelf ook nog bezig om de juiste kliniek te vinden en ik wil graag een neusverkleining dat is wel anders dan wat jij wil.

maar mijn voorkeur zou dan uit gaan naar VELTHUISkliniek waarom? omdat ik vaak postieve reactie lees op internet over die kliniek en ze zijn ook bekend en ze doen er veel aan om klanten te vreden te houden.

ook kan je zien welke artsen er werken en waar ze ingeschreven staan.

bij CENTRE ESTHETIQUE kan je eigelijk niks vinden. :D

ik denk zelf dat je een plaatselijke verdoving krijg omdat het een kleine ingreep is en een narcose is niet niks!

ook zal je wel blauwe plekken krijgen rond je ogen want het is daar heel gevoelig.

succes!! ik hoor het wel!!

• jiggy

oh super bedankt.

ik vind centre estethique ook niet echt een goede website hebben.

ik lees inderdaad ook niets over hen op het internet.

ken jij mensne die bij velthuiskliniek een neusverkleining hebben laten doen dan?

Ik heb net mailtjes gestuurd naar verschillende instellingen om op een consult te komen.

de stap zetten om het te doen is zoo zwaar he.

ookal heb je misschien daarna zoooveel profijt van.

ik ben gewoon bang dat het verprutst wordt en dat ik dan helemaal mezelf niet meer lijk.

ik moet nog wel even opmerken dat mijn neustip niet echt heel scheef staat, maar mijn neustussenschot ( niet het beentje) maar de huid hiervan is aan een kant scheef en haha ik weet niet goed hoe ik het moet benoemen.

Ik hoop snel iets van je te horen en jij ook succes hoor met je zoektocht.

ben je ook in rotterdam aan het zoeken?

xx

• ir

Hoi,

Ik vond het ook heel moeilijk om nu te weten wat een goede kliniek is. Uiteindelijk heb ik gekozen voor het Esthetisch Centrum Amsterdam. Ik word maandag geopereerd. Een uitbreide neuscorrectie waarbij hij ook verkleind wordt. Gek he, ik heb dus zo vlak voordat het gaat gebeuren behoefte om met mensen te mailen die ook voor zo'n beslissing staan.

Succes met je keuze,

groetjes Ir

• yfke

haha het is ook lastig om uit te leggen wat je stoort aan je neus en hoe die er uit ziet zo via de computer.

als je een scheef neus schotje heb dan kan je het vergoed krijgen van je verzekeraar.

maar ik ken niemand die daar geopereerd is, zoiezo kan je weinig op internet lezen over neuscorrecties.

maar het is wel goed dat je bij meedere op consult gaat.

want ik dacht eerst ook dat ik een goede had gevonden maar het klikte gewoon niet en we snapte elkaar niet daarom ben ik nu weer veder aan het zoeken.

ik woon zelf in brabant maar ik kijk eigelijk naar alle klinieken, maakt mij niet zo veel uit.

ga waarschijnlijk nog naar Esthetische chirurgie Waalre, Albert Schweitzer ziekenhuis in dordrecht, Cosmedic en Janssen kliniek.

de eerste 3 zijn ziekenhuizen en dat zijn ook voorkeursleveranciers van vgz.

:D

• yfke

hoi Ir

ik wil je heel veel succes wensen voor maandag.

het is natuurlijk ook kei spannend vooral als het allemaal al vast staat.

maar ik zou wel willen ruilen met jou hoor, voordat ik nu de juiste kliniek heb gevonden is het alweer 2009 :s

• ir

Hoi Yfke,

Dank je. Weet je waar ik nog het meest tegenop zie nu de operatie dichtbij komt: het feit dat ik alleen maar door mijn neus kan ademen. Ik heb het een tijdje geprobeerd door mijn neus dicht te knijpen, (werd toch wel enigszins triest bekeken door mijn man hahahaha) kreeg het gelijk benauwd.

Wat jij zegt over dat het moet klikken dat klopt wel. Ik had bij deze arts gelijk een heel goed gevoel. Hij was reeel. geen mooiprater, serieus en hij nam uitgebreid de tijd.

Wil jij het ook al heel lang? En wat wil jij laten doen?

groetjes Ir

• neusie

Hallo allemaal,

Ik zit eigenlijk met hetzelfde. Ik wil al heel lang een neuscorrectie maar weet niet waar. Op de site van de volkskrant las ik dat het beter was om het in een ziekenhuis te laten doen. Later las ik op deze site over de arts van het ziekenhuis(middelweerd) wat minder postivie verhalen. Ik zat zelf ook te denken aan Silhouet omdat het daar maar 2000 euro is en ik niet zo veel te spenderen heb. Heeft iemand nog een goed advies van een plastische chirurg of ziekenhuis.

Laatst hoorde ik van een meisje die een neuscorrectie had gedaan in Iran dat ze het daar met laser doen. Hier in Nl weet men niet van dit bestaan af. Is er iemand die hier van heeft gehoord?? En uberhaupt is het niet een idee om het in het buitenland te laten doen bijv. Egypte. Heeft iemand daar ervaring mee??

Tot slot, onder mijn ogen is het diep en donker hier wil ik wat aan doen. Bij Janssen kliniek werd mij verteld dat ik het kan opvullen met Aquamid of met mijn eigen weefsel. Heeft iemand hier ervaring mee. Het nadeel van opvullen met eigen weefsel is dat het snel weer weg kan gaan omdat je lichaam het weer opneemt ofzo? Of omdat er geen bloedcellen in komen. En wat mij bij Janssen kliniek ook werd verteld is dat Aquamid nog wel eens hard kan worden en het dan weer operatief verwijderd moet worden.

Hoop dat iemand mij enig antwoord kan geven op deze vele vragen.

Liefs…

• gerda

Hallo,

ik kan me indenken dat het in Turkije mooi word gedaan,eveneens tanden ed.Turken hebben vaak ook een neus met een knobbeltje in(heb er niks op tegen hoor).Onder mijn ogen is het ook donker en volgens de artsen niks aan te doen,omdat het dunne huid is,maar als er oplossingen zijn,wil ik ze altijd horen

• neusie

Hoi gerda,

inderdaad om die reden (dat ze in het buitenland zoals turkije egypte iran er meer ervaring mee hebben) dacht ik er aan om het in het buitenland te doen.

BIj Janssen kliniek werd mij verteld dat er wel een middel was tegen het donkere onder de ogen. Misschien moet je daar eens op consult gaan?