kraaienpootjes laten behandelen prijsindicatie

• Laura

Hallo,

weet iemand hoe duur het is om kraaienpootjes onder de ogen te laten behandelen

met botox? Ik kan geen duidelijke indicatie over de prijslijst vinden. Er staat dat je per 1 injectie betaald. Is dit per spuitje? Of is dit voor een behandeling aan beide ogen?

Iemand ervaring met botox in laten spuiten bij behandeling van kraaienpootjes?

En hoeveel was u kwijt om uw beide ogen te laten behandelen?

• Lia

Hoi

de prijs voor botox is tussen de 275 en 300 euro

dat is voor beide ogen je moet het wel om de 3 maanden herhalen

het wordt wel mooi glad

• Joke

Hoi Laura,

Bij Level 4 in Hasselt € 100,- voor Botox kraaienpootjes, in combinatie met een zgn. wenkbrauwlift dmv Botox in totaliteit € 150,-. Ik heb dit zelf, houdt na een keer of 3 toedienen gemiddeld zeker 3 tot 4 maanden. Resultaat glad, maar ook niet uitdrukkingsloos.

Groetjes Joke

• gerda

Hoi Joke,

ik ga de 24e nov. voor een ooglidcorrectie onder en boven,heb je toen ook gelijk een botox behandeling gehad of erna?

• Joke

Hoi Gerda,

Wat spannend voor je, ben erg benieuwd hoe het resultaat gaat zijn.

Nee, ik had een bovenooglidcorrectie en kreeg erna, net zoals Dr. Nelissen voorspelde, spijt dat ik niet ook de onderkant had laten doen. En omdat ik geen verlof meer had om wat langer uit de running te zijn en omdat ik meer last had van kraaienpootjes dan wallen, hebben we toen voor Botox gekozen.

Groetjes Joke

• gerda

Hallo Joke,

ja ikzelf ook.Soms zie ik het helemaal zitten,en soms ben ik bang voor wat er allemaal gaat gebeuren.Volgens mij vallen bij mij de wallen ook mee,ik heb wel ringen onder mn ogen ,maar die verdwijnen niet,helaas!!Hij ging wat vet verplaatsen onder mn ogen,omdat ik maar n dunne huid heb onder mn ogen,ben toch wel benieuwd,en anders blijf ik maar mn hele leven binnen hahaha,

ik laat sowieso horen hoe het is gegaan,maar duurt nog 3 weekjes he,

prettige dag verder Gerda

• Joke

Komt wel goed Gerda, ik heb een aantal resultaten van hem van boven- en onderooglidcorrectie gezien, en het was in alle gevallen een verbetering. De mensen zelf waren ook erg tevreden. Het enige wat ik altijd zeg en blijf zeggen hier: je zal wat geduld moeten hebben na de operatie totdat je het uiteindelijke resultaat ziet, dat kan uiteraard niet op een paar dagen, ook al kan je na twee weken weer de straat op. Het weefsel kan tot een jaar na de ingreep blijven werken, dus heb geduld.

Heel veel succes de 24e en laat wat weten.

Groetjes Joke

• asimov

Hallo Laura,

In België zijn diverse (goede) klinieken die ca €100,- vragen voor een zone, Kraaienpootjes (naast beide ogen) zijn een zone.

Mvg W. Asimov

• gerda

Hallo Joke en andere,

ik zal zodra ik weer kan typen na de 24e,heel zeker wat laten horen,al bibber ik nu al bij de gedachte en vooral nu ik dat bericht van Noortje las dat ze aan een kant blind is geworden,pfff moet er niet aan denken,ik zie al slecht met een“hang”oog,,

gr.Gerda

• sarah

Ik ga altijd bij de prins hendrik kliniek, 150 voor beide ogen