neus correctie

• yfke

hoi allemaal

onder tussen ben ik nu al een paar maanden aan het zoeken na een goede plastic chirurgie.

ik ben al op consult geweest bij silhoute in breda, daar sprak ik met de operatie assistent en niet met de arts zelf, ook zou ik plaatselijk verdoofd worden en dat vind ik ook niet fijn. ook was het erg onduidelijk hoe me neus er na de operatie uit zou zien.

ik ben ook op consult geweest in spaarne kliniek die verbonden staat met het spaarne ziekenhuis.

de eerste keer toen ik daar kwam dacht ik en nu krijg ik te zien hoe het gaat worden maar het was maar een informatie consult.

ik moest nog een keer terug komen voor fotos te laten maken in het ziekenhuis daarna moest ik weer terug komen na 3weken om de fotos te bespreken.

de fotos werden niet bewerkt dus wist eigelijk nog steeds niet hoe het er uit zou gaan zien na de operatie daarom zeiden ze dat ik nog een keer terug moest komen en dat deed ik, alleen toen ik de spreek kamer in liep vertelde de dokter gelijk aan mij dat ik beter na een andere kon gaan. waarom? omdat hij het niet mooi vond wat ik wilde… naja ik stond echt verbaast, 4x er na toegereden ongeveer 160km heen en terug en 3maanden verspilt! kon Dokter christiano beter gelijk duidelijk en eerlijk zijn!

ik was ondertussen ook op consult geweest bij ATS in vlijmen.

het duurde die dag wel even voordat de fotos waren gemaakt en papieren waren ingevuld maar toen had ik uiteindelijk een gesprek met dr. R. Hermens.

hij begreep wat ik aan mij neus zag en legde goed uit wat er sprecies mogelijk was, ook liet hij zien op de computer hoe het er uitkwam te zien en ik was erg tevreden. het eenigste nadeel is dat het echt wel duur is daar.

ik ben vanplan om nog bij janssenkliniek op consult te gaan en misschien bij accz.

eigelijk wilde ik een kliniek die aangesloten zit bij een ziekenhuis maar dat is moeilijk te vinden.

omdat ik bij vgz ben verzekerd krijg ik bij 5 klinieken korting. vanaf 1november komen er ook niet klinieken bij dus daar wacht ik ook nog even op.

bij spaarne kliniek zou ik ook korting krijgen, een neuscorretie kost dan geen €3900 maar €3200. incl algehele narcose en een overnachting.

bij silhoute in breda zou ik €2000 kwijt zijn. incl. niks haha

en bij ATSkliniek in vlijmen zou ik €4850 kwijt zijn. incl algehele narcose en een overnachting.

ik hou dit forum bij omdat ik hoop dat ik met mijn ervaringen iemand anders kan helpen en misschien heeft iemand juist wel advies voor mij want dan hoor ik het graag.

tot snel..

• noa

heej,

Je kan beter iets meer geld uitgeven zodat het goed is dan minder en het slecht is.

Zelf ben ik bij bergman kliniek geweest bij dhr Lohuis,

Ben zeer tevreden met het resultaat. Vriendelijke man en je wordt er goed geholpen.

• L.

Hey, bij ATS kun je volgens mij korting krijgen (10%) als je bij CZ verzekerd bent. Esthetisch Centrum Amsterdam is aangesloten bij het Medisch Centrum Jan van Gooyen, misschien dat dat dan iets voor je is?

• yfke

hoi noa

je heb helemaal gelijk.

maar eerst ga ik nog een paar klinieken langs en wil ik weten wat allemaal mogelijk is.

ga nu eerst even google na esthetisch centrum in amsterdam! :D dankje!

• Carmen

Ikzelf ben door dr ledermann geopereerd bij ats… Mijn resultaat is ook geweldig.

Ik zou haar zeker meer aanraden dan Hermens bij ATS, maargoed dat is je eigen keuze uiteraard ;)

• yfke

hoi carmen

ik had zelf niet veel te kiezen want ik kreeg gelijk Hermens.

maar waarom gaat jou voorkeur naar ledermann?

het is maar goed dat ik even gewacht heb want na 1nov zouden bij vgz nieuwe klinieken bij komen en dat is gebeurd.

zie link:

http://www.vgz.nl/container/scripts/openexternal.asp?url=/show.asp?pagina_id=750

groetjes yfke

• Adil

http://www.onep.com.tr/ in Istanbul. Heel goed en goedkoper dan in Nederland.

• Carmen

Ikzelf ben zoals je waarschijnlijk wel weet geopereerd door ledermann. Ben heel tevreden over het resultaat. Heb ook hierna nog meerdere positieve resultaten gelezen van haar (niet dat het een garantie is hoor)

maar van hermens heb ik meerdere slechte verhalen gehoord, en zelf gezien zelfs.. dus ik heb een beetje mijn bedenkingen erbij..