Liposuctie onder volledige narcose in de Level4 kliniek?

• Frie

Hallo dames, ik ben 51 1/2 en overweeg al tijden liposuctie (of moet het liposculpture zijn?) Mijn pijngrens is laag,en mijn angst heel hoog; daarom wil ik onder volledige narcose. Mijn vraag is dus of Dr. Nelissen van de Level 4 kliniek in Hasselt ook onder volledige narcose opereert of dat dat plaatselijke verdoving is? Indien alleen plaatselijke verdoving wil ik een andere kliniek, bijvoorbeeld Linea Aesthetica in Brussel, zelf woon ik in Leuven, dat is zo'n 25 km ver. Wie heeft ervaringen met liposuctie in L A Brussel en welke chirurg raden jullie me dan aan? Is het ook zo dat liposuctie van de buik zeer pijnlijk is en achteraf veel napijn geeft? Alvast hartelijk dank voor de reacties! Groetjes van frie

• gerda

Hallo,

volgens mij in de kliniek niet.Ik weet dat hij ook in Bree ziekenhuis werkt,en daar zullen“grotere”operaties wel gedaan worden.

http://www.plastischechirurg.be

• leo

ik heb lipo gehad bij nelissen in hasselt, heel aardie man, sliep ongeveer volledig tijdens ingreep, maar ik heb wel gewoon vetrollen die nog steeds niet weg zijn. mocht ik het over doen, zou ik niet naar hem gaan, ondanks dat hij heel vriendelijk en aardig is. Ik heb hem achteraf wel aangesproken op mijn ontevredenheid, maar hij was het niet met mij eens.

• meg

Hoi Frie,

ik heb drie jaar geleden een lipo laten doen aan mijn buik.

Bij mij is het onder plaatselijke verdoving gebeurd. Ik was doodsbang, maar het viel erg mee.

Wel veel pijn gehad de eerste week en wat ook niet onderschat moet worden is de zwelling die daarna wekenlang aanhoudt.

Ik heb zelf lymfklierdrainage laten doen, dat maakt de harde plekken die onstaan zijn wat soepeler en ook gaan de zwellingen dan sneller weg.

We zijn nu drie jaar verder en het vet zit er weer gewoon hoor.

Groetjes Meg