Beste Joe,
Voor verslappingen doet deze behandeling niks, wel heb ik een echte frisse teint erdoor gekregen, porien nog steeds hetzelfde, kleine oppervlakkige rimpels zijn verdwenen. de herstel periode is fenomenaal !!!! binnen 7 dagen weer aan het werk, niemand die iets raars had gemerkt. Na de behandeling zie je er echt niet uit, gezwollen, vuur rood en je wordt ingesmeerd met een soort vaseline… echt fraai was het niet, de eerste dag na de bahandeling geloof je niet dat dat nog goed gaat komen binnen een week maar het is echt zo….Op de 3-4 dag ga je vervellen je huid is dan inmiddels helemaal bruin geworden.op de 5-6 dag ben je helemaal fris met nog een iets van een lichte zwelling…die alleen jijzelf ziet. Echt Joe, over de herstelperiode heb ik mij echt van te voren druk gemaakt, ik heb ooit een TCA peeling ondergaan en daar had ik achteraf zo'n spijt van gekregen, lang herstel en de conditie van de huid was er erg op achteruit gegaan.Zodoende was ik best wel bang …. maar nu na deze behandeling ga ik voluit voor een touch up.