hoi ik ben Bep ben 43 jaar oud en heb al zeker 8jaar last van atheroomcyste,s op mijn billen en onder mijn oksels
de laaste maanden is het heel erg worden heel rood en raken onstoken waardoor ik bijna niet meer kan zitten
doe er vaak nattegaas op om hem te weken zodat hij opengaat en ik hem dan uitkan spoelen!!!
hem het ook een paar keer door de dokter laten verwijderen maar dat is vrezelijk pijnlijk, en de plekken op je billen kan je niet verdoven .en dat is het zelfde als onder je oksels!!!
volgens mijn huisarts is er niks aan te doen , maar ik heb er nu echt drie op een rij zitten op mijn linker bil een open anderee staat op knappen,en eentje die voel ik al die is in aantocht!!!!!!
mijn huisarts heeft ook contakt gehad met een dermatoloog maar die wist ook verder niet wat we er aan kunnen doen ,behalve een keer in de week wassen met betadineshampo!!!!!!!!!!
wie weet een oplossing je leest er alles over van operatief laten weg halen maar geen 1 die zijun verhaal doet dat het op de billen zit ze zijn echt heeeel groot hoor!!! en als ik mijn billen voel dan voel ik echt onderhuids nog meer bultjes zitten!!!! en de rest van mijn bil zit vool met littekens van de vorige cyste,s!!!
wie ooohh wie kan mijn helpen of heeft het op de zelfde plekken als ik?????????
alvast bedankt voor u reaktie
vriendelijk groet Bep