Carpe - restylane

• Elly

Hallo, ik ben 42 jaar en denk erover om mijn afhangende mondhoeken en dunner wordende lippen te laten behandelen met restylane. Wil wel een zeer natuurlijk effect, zeker geen barbielippen:-). Op internet ben ik Carpe in Antwerpen tegengekomen. Opvallend veel goedkoper dan klinieken in Nederland. Wie heeft ervaring met restylane of andere producten voor mijn klachten en natuurlijk: hoe goed of slecht is Carpe?

Bedankt voor jullie reacties!

• Calibelleza

Hallo Ely,

Ik ben zelf wel een paar keer naar Carpe Diem geweest met vrienden en vriendinnen. Ik heb zelf mijn lippen niet laten doen,maar 1 vriend en 2 vriendinnen wel. Het zit er vol van Nederlanders en destijds (3 jaar geleden) kon je er niet pinnen maar alleen cash betalen. 2 van ze zijn zeer tevreden en 1 vriendin weer helemaal niet. Haar lippen zijn gewoon weer zoals ze waren.

Succes!

• cynthia

wees voorzichtig met je lippen ga liever bij een goede arts die ervaring heeft want als er teveel gespoten word krijg je een donald duck mond en profile erg lelijk heb zelf hele goede ervaring met clinic for injectebles spuiten gedoseerd succesCalibelleza schreef:

>

> Hallo Ely,

>

> Ik ben zelf wel een paar keer naar Carpe Diem geweest met

> vrienden en vriendinnen. Ik heb zelf mijn lippen niet laten

> doen,maar 1 vriend en 2 vriendinnen wel. Het zit er vol van

> Nederlanders en destijds (3 jaar geleden) kon je er niet

> pinnen maar alleen cash betalen. 2 van ze zijn zeer tevreden

> en 1 vriendin weer helemaal niet. Haar lippen zijn gewoon

> weer zoals ze waren.

>

> Succes!