Niets te zien !!

• meg

Ja, ik verzorg mijn huid al sinds de puberteit heel goed.ALtijd goed schoonmaken,

dag- en nachtcrème.

De laatste jaren gebruik ik producten van Estee Lauder, Vichy, Biodermal, Lancaster. Dit wissel ik altijd om de zoveel tijd af.

Zo rook en drink ik niet, drink veel water en eet gezond.

Mijn moeder is 71, heeft een prachtige huid, maar zij rookt als een ketter.

Niet te geloven hè? Er wordt altijd gezegd dat roken zo slecht is voor je huid.

Kun je nagaan.

Groetjes Meg

• Ines

Hallo Meg, Inderdaad ik kreeg er drie,maar bij 3 draden is het enige verschil dat de onderogen ook gelift worden.Woon jij in Belgie of Nederland?

Groetjes.Ines

• meg

Hoi Ines,

Ik woon in Nederland.

Had ik maar geluisterd naar de collega van mijn p.c.

Hij vertelde mij dat een (mac)s.lift een beter resultaat geeft met een dunnere huid.

Ikzelf heb een volle huid met ronde konen en weinig rimpels.

Maar mijn p.c. zei mij dat hij ook zeer goede resultaten bereikt had met een dikkere huid. Ik vertrouwde echt helemaal op zijn ervaring en kundigheid.

Ik was zeker al 3 jaar bezig met orienteren bij verschillende artsen, klinieken etc.

En nu valt het me zo tegen.

Momenteel ben ik een desillusie rijker en een hoop centen armer.

Wat ik ook zo vreemd vind is dat mijn linkerwang nog steeds zo raar aanvoelt.

Rechts is het ook nog dood, maar voelt toch minder eng dan links.

Het is inmiddels al 6 maanden geleden.

Groetjes Meg

• Ines

Hallo Meg,

Met dat “dood” gevoel in je wangen hoef je niet in te zitten hoor, bij mij duurde dat zeker 8 maanden.Maar het gevoel komt zeker terug.Ik denk niet dat de dikte van je huid een groot aandeel heeft in het al dan niet slagen van een macs lift hoor, wel met de kundigheid van je p.c. en jezelf.Ik bedoel hiermee dat de ene persoon rapper geneest dan de andere,dat de huidreacties ook verschillend zijn,de kwaliteit van de huid,enz.Je kan een huid niet manipuleren zoals een stuk stof b.v.Kreeg je nu 2 of 3 draden?

Een fijn weked nog en tot schrijfs.Ines

• meg

Hoi Ines,

had jij al eens gekeken op het fimpje van www.surgytec.com ?

daar staat mijn p.c. met de techiek van macslift helemaal tot in details uitgebeeld.

Volgens mij waren het er maar twee. Want de bovenkant van mijn gezicht is nog goed.

Ik geloof dat hij ook geen drie doet, omdat hij vindt dat de ogen etc. weer met een andere techniek gedaan moet worden (soof heet dat geloof ik).

Op het fimpje staat trouwens die techniek ook door hem uitgevoerd.

Groetjes Meg

• Saskia

Vroeger is voorbij…………………………

Zelfs katja blijft niet hetzelfde.

• meg

Tuurlijk,

dat begrijp ik ook wel.

Toen de p.c. mijn foto van jaren geleden zag, zei hij ook eerlijk dat het nooit meer zo zou worden als toen, maar toch had ik er wel veel meer van verwacht.

Meg

• Marga

Hoi,Meg

Heb inmiddels jou verhaal gelezen… en daar word je niet blij van!

Ik ben gister bij Dr de Blecourt geweest voor advies enzo, hij zegt gewoon eerlijk dat het niet meer word zoals het was.

Hij zegt dat je er wel goed van op knapt, en vooral aan de kaaklijn.maar de rimpels rond de mond blijven..en op het voorhoofd en injecties helpt ook niet bij mij zei hij…!!

wel duidelijk….

Mijn huid structuur word hier mee niet beter van,hij kan alleen overtollig huid weg halen en liposuctie doen onder mn kin.

Ik wil het wel maar de twijfel is nog wel aanwezig

Ben ook wel bang dat je zo veel geld betaald om er weinig van te zien..

Hoeveel heb jij betaald? als ik vragen mag..

ik ga er nog maar eens nachtje over slapen

doei Marga

• meg

Ik heb 3500,- euro betaald.

Als ik alleen een lipo van de hals en de wangen had gedaan, had me dat denk ik 1700,- gekost.

Dat had ik beter kunnen doen, want de wangzakjes en mondhoekplooien zijn nu helemaal niet weg.

Dus alles is voor niks geweest. Veel geld kwijt en een paar littekens rijker.

Allemaal voor niks.

Ik zou het nooit meer doen, is mijn advies.

Gr. Meg

• Marga

Hoi,Meg

Vind je ook niet dat er veel verwarring is over de benaming?

s-lift /mini lift /macs lift is denk ik alleen de kaak en wangen

Een face lift voor heel je gezicht,maar dan ben je wel heel wat geld kwijt

Heb jij ook voor en na fotos??Mag ik ze zien?Ben wel benieuwd

Bij mijn bovenooglidcorrectie is wel duidelijk verschil

zie je ook mijn rimpels………

Zie je er echt helemaal niks van???

Dat lijkt me helemaal vreselijk

Groetjes Marga