Niets te zien !!

• marjoleina

Hoi Meg..

Ik zat weer eens op dit forem rond te kijken en las jou verhaal verder .Wat een terleurstelling ook voor jou Meg met alles wat je hebt doorstaan !!!!

Ik heb dan niet zoveel pijn gehad als jou, en ging het bij mij wonderbaarlijk snel ! (alweer dikke 7 maanden geleden) .Maar ook bij mij zie je dus zogoed als niets ! Sterker ik had deze week een klant en die vroeg wanneer moet jij nu voor die operatie .Ook ik heb weer gewoon hang zakjes en groeven aan de zijkant van mijn gezicht.En ook mijn dokter vond het er natuurlijk uitzien ,en toen ik zei dat niemand echt niemand er wat van heeft gezien of opgemerkt vond hij dat zelfs een compliment voor zichzelf !

Ik ging voor een halslift wat gelijk me'n kaken wat strakker zou trekken !

Inplaats daarvan een aardig spaarcentje armer… en een grote droom van zo'n 10 jaar !!!

Groetjes Marjoleina…

• Ines

Hallo Marjoleina,

Kreeg je een macs lift?

• meg

Balen hè?

Ik had me er zo op verheugd er weer een beetje uit te zien als jaren geleden.

Elke keer als ik in de spiegel keek, dacht ik :“Nog even en dan is het weer lekker strak getrokken”.

Maar als ik nu in de spiegel kijk, zie ik geen verschil.

Sterker nog, het lijkt wel of het nog steeds slapper wordt.

Vroeger had ik net zo een gezichtje als Katja Schuurman, mooi gaaf en strak.

Als ik dit allemaal geweten had……

En ik had nog wel zo een vertrouwen in de p.c.

Groetjes Meg

p.s. laat jij nog iets aanvullends doen ?

• Marga

Hallo,Meg

wat en waar heb je iets laten doen??

• meg

Ik heb een paar maanden geleden een (MAC)s-lift gekregen bij Medisch Centrum

Scheveningen.

Gr. Meg

• R

Hoi Marjoleina,

Ik neem aan dat jij daar toch geen genoegen mee gaat nemen????!!!

Je moet er op staan dat ze dat overdoen. Wel je geld accepteren maar niet naar behoren uitvoeren dat klopt niet. Als je het zelf niet voorstelt zal je pc het wel best vinden. Dus kom voor jezelf op en doe er wat aan!

Ikzelf heb ook een f-lift gehad. 2 maar liefst. De eerste keer was wel mooi maar naar mijn idee niet goed genoeg. Ik ben uiteindelijk (2 jaar later) naar een andere gegaan en ik ben helemaal mooi “strak” en toch natuurlijk. Ik ben 43 en rook niet leef gezond dus mijn huid is nog vol. Laatst vroeg iemand me zelfs of ik nog “studeerde”. Het kan dus echt waarom dan niet voor jou?

gewoon achter je besluit staan van destijds en probeer eerst of je pc het nu echt goed wilt uitvoeren je hebt een behoorlijk goed argument lijkt me om het nog een keer te laten doen.

groetjes R

• meg

Waar ben jij geweest en bij wie ?

Ik rook en drink ook niet, leef gezond en heb nog een volle, elastische huid en bij mij valt het resultaat heel erg tegen.

Groetjes Meg

• Ines

Hallo Meg,

Mag ik je een vraagje stellen?

Verzorg jij je huid op de ideale manier?(aangepaste producten)

Heb je dezelfde huid als je mama?(erfelijkheid)

Een lift veranderd niets aan de kwaliteit van je huid,en als die niet optimaal is dan vergaat je resultaat heel snel.

Groetjes.Ines

• Ines

Hallo Meg,

Kreeg jij een macs lift met 2 of 3 draden?

Groetjes.ines

• meg

Ines, op het filmpje van Surgytec zie ik volgens mij dat het er twee zijn.

Jij had er drie zeker ?