liposuctie en harde plekken

  • Emma26

    Marc, na een lipo moet je 6 maanden rustig afwachten voor het uiteindelijke resultaat.

    De harde plekken (= vocht) gaan vanzelf weg, maar het kan een hele tijd duren.

  • Marc

    Bedankt voor je reactie Emma, maar dit is geen vocht meer maar bindweefsel dat ontstaat door de ingreep zelf …vooral rond de navel goed voelbaar. Het is ook letterlijk hard, vroeg me af of dat ook weg gaat.

    gr. Marcel

  • Emma26

    Marc, die vochtplekken voelen ook keihard aan, maar het is toch echt vocht. Ik had het verspreid in m'n buik en het heeft echt ruim een half jaar geduurd voordat alles weer zacht was.

    Heb in het begin wel een paar keer lymfedrainage gehad en dan is het vocht eventjes weg maar het kwam weer terug. Het heeft gewoon de tijd nodig.

    Ga anders even naar de arts terug. Die van mij heeft me het keurig allemaal van tevoren verteld.

  • Marc

    Hoi Emma,

    Zou je het vervelend vinden om dat een keer te bespreken? ik zou graag jou ervaringen willen delen om te kunnen vergelijken met de dingen zoals ik ze nu ervaar.

    Je kunt me bereiken onder thundercloud1969@gmail.com

    gr. Marc

  • Meg

    Het gaat echt vanzelf weer weg hoor Marc.

    Bij mij duurde het ook behoorlijk lang, echt wel weken/maanden.

    Maar door de lymfeklierdrainage gaat het wel sneller en het voelt ook minder pijnlijk allemaal na zo'n behandeling.

  • Carla

    Hallo, twee weken geleden heb ik een liposuctie gehad van maag en buik. Het lijkt wel of de pijn erger wordt in plaats van minder. Ik kan nu zelfs geen elastiek op m'n buik verdragen, dus het dragen van broeken of panty's is onmogelijk , hebben jullie dit ook gehad? Alvast dank voor t antwoord.

  • An

    Ik had niet gedacht zoveel last te hebben na een liposuctie. Heb deze op gehele buik laten doen. Iemand advies voor de pijn te verlichten buiten pijnstillers? Of is het gewoon afwachten?