mislukte neuscorrectie

  • sandra

    Op 7 april 2008 ben ik geopereerd aan mijn neus door een KNO arts in Vlissingen. Nadat het kapje was verwijderd was ik eigenlijk niet blij met het resultaat, maar de arts bleef volhouden dat het allemaal goed zou komen.

    Een week na de operatie kreeg ik ontzettend veel pijn en geen enkele pijnstiller verminderde de pijn. Een andere KNO arts heeft in het weekend een hechting eruit gehaald. De pijn werd toen geleidelijk minder.

    Maar naarmate de zwellingen afnamen, hoe lelijker mijn neus werd. Mijn KNO-arts bleef volhouden dat het allemaal wel goed zou komen.

    Na 6 maanden ben ik uiteindelijk naar de Erasmus ziekenhuis gegaan voor een second opinion. De arts die keek zag onmiddelijk dat de operatie was mislukt. Ik heb een flinke deuk op mijn neus, tussenschot staat helemaal scheef en mijn neuspiramide is te nauw.

    Deze arts gaat me nu opnieuw opereren. Ik ben alleen heel erg bang dat de operatie weer gaat mislukken. Ik zou daarom graag willen weten of er iemand is of iemand kent die door dr. Dixon van het Erasmus ziekenhuis is geopereerd. Zo ja, wat zijn / haar ervaring is.

  • anoniempje

    Hoi sandra, door wie ben je in vlissingen geopereerd? je mag het antwoord mailen naar neuscorrectie@gmail.com.

    7 april 2008 is nog niet zo heel lang geleden. maar ik voel me dus tot op heden ook nog steeds niet goed over mn neus- mn kapje is er nog niet zo lang af. Volgens mij heeft het niks met zwelling te maken en word het helemaal niet beter.

    Dit is een neus die ik nooit heb gewild en het was zonde van mn geld.

  • anoniempje

    hoi sandra,

    zou je me alsjeblieft nog kunnen laten weten door wie je bent geopereerd? wie weet hebben we wel dezelfde gehad;)

    Ik snap heel goed dat je geen namen wilt noemen - ik doe dat zelf ook niet op het forum- maar voor mij is je verhaal dus heel herkenbaar.

    Ik ga zelf ook voor een second opinion

    ik wil zelf geen 6 maanden wachten dus voordat ik erachter kom dat ik al die tijd gelijk had en het inderdaad niet goed is. ook ik heb een soort deuk in mn neus. naarmate de tijd verstrijkt is het gevoel niet beter geworden.

    Als je niet wilt reageren is het ook goed. Van Dixon heb ik hier nog nooit gehoord.

    maar ik denk dat deze persoon wel zijn best zal doen gezien het toch de bedoeling is dat het weer in orde komt en jij uiteindelijk tevreden bent.

    in ieder geval zal ik niet af gaan op reacties op het forum. deed ik ook en was ontzettend stom.

  • sandra

    Ik ben geopereerd door dr. Brouha in Vlissingen. Hij heeft maanden volgehouden dat de deuk op mijn neus normaal was. Het zou volgens hem wel wegtrekken. Dr. Dixon schrok van het resultaat en vertelde me dat de hele operatie totaal was mislukt. Maandag bel ik naar Rotterdam om de operatie plannen.

    Ik vroeg dus ook of ik een jaar moest wachten op totale herstel, maar dat was dus niet nodig. Een half jaar was voldoende.

    Ik ben nu wel erg bang dat de tweede operatie ook zal mislukken.

  • lisa

    Hallo allemaal. Ik ben geopereerd door middelweerd tot drie keer toe omdat t niet goed was. En nog steeds niet, hij is groter dan ik had, wat ik totaal niet wilde!

    Ben toen gestapt naar dr Nolst en hij zag t ook door de foto's die ik heb laten zien wat er is misgegaan. Wordt nu 12 nov door hem geopereerd.Maar hoor vaak dat, als t eenmaal 1e keer fout is gegaan dat t heel moeilijk is goed te krijgen.Kan iemand mij vertellen hoe dr Nolst is? Ben zo bang dat t niet meer goed gaat komen. En iemand met de zelfde ervaring?

  • Nosy

    Hoi,

    Ik ben nu voor de 2de keer geopereerd aan mn neus.

    Resultaat van de 1ste operatie was vreselijk lelijk. Mn neus leek op een Gier-snavel. 2de keer ben ik naar Turkije gegaan. Nu ben ik extreem tevreden. Mn neus is nu echt prachtig.

    Dokters in turkije zijn echt goed..

  • neusie

    bij wie heb jij je neus in turkije laten opereren?

  • veerman

    Ik zoek nog verhalen over mislukte ingrepen . Ik wil graag nog wat verhalen over de neus. Wie durft? het is voor mijn tweede boek

    sylvia

  • pien

    Hallo,

    Ruim 6 maanden geleden heb ik een neuscorrectie ondergaan, waarvan het resultaat teleurstellend is: er is een bobbel gegroeid op de neusbrug. Volgens de arts zal dit waarschijnlijk bijtrekken en anders zal hij opnieuw opereren. Ik moet nog een half jaar wachten, maar voel hier uiteraard weinig voor, want baal enorm van mn neus. Wie herkent de groei van het neusbot en kan me vertellen of dit afneemt??

  • sina

    hoi sandra,

    ik ben gister dor dr. Dixon van het erasmus mc geopereerd.

    Voor zover ik weet is het goed gegaan met de operatie.

    Ik denk dat hij wel te vertrouwen is.

    Sina