mislukte neuscorrectie

  • neus_

    gemodereerd op verzoek van auteur

  • anoniempje

    hey,

    wat goed dat je hier ook je verhaal doet. Ik denk dat de meeste gewoon naief zijn, en verleid worden door de media om een dergelijke operatie aan te gaan. Ik ben zelf ook 3 weken geleden geopereerd, en toen het kapje eraf ging zag het er dus ook niet uit. (ik heb het niet over een gezwollen dikke neus ofzo). Mijn neusrug zou nu gewoon nog niet de vorm hebben die het zou moeten hebben- en valt dus erg negatief uit, en staat niet bij mn gezicht. Ik ben dus ook heel erg gaan nadenken over alles en heb al ontzettende spijt momenten beleefd. Op dit moment ben ik ook niet trots op mn neus of dat ik het überhaupt gedaan heb/

    Ik hoop toch voor jou dat het achteraf bijtrekt en dat het dus wel beter word en je langzaam van gedachten veranderd. Nogmaals, mijn neus ziet er ook niet uit nu.

    Het is me trouwens ook opgevallen dat je hier enkel positieve verhalen leest, ik vraag me dus af of die wel echt waar zijn. Ook op die tv programma's lijkt het direct prachtig en dat mensen er geen seconde spijt van hebben.

    Verder moet ik er wel bijzeggen dat ik er inmiddels al wat rustiger onder ben en wel het idee heb dat mn neus toch veranderd en ook het vertrouwen heb in de chirurg dat het uiteindelijk wel de goede kant op gaat.

    Maar vooralsnog word er mij iets te makkelijk over gedacht, en worden mensen hier ook niet voor gewaarschuwd.

    Ik begrijp je in ieder geval heel erg goed, maar laten we er vertrouwen in houden dat het allemaal wel goedkomt uiteindelijk. het is wel zonde van het geld achteraf.

    Ook denk ik dat mensen die het overwegen te gaan doen onze ervaring toch compleet negeren. de verleiding om het te doen is gewoon té groot,

    had je overigens een grote neus,brede neus, hump, of wat was de reden dat je niet blij was met je eigen neus? heb je het voor je profiel of voor je aangezicht gedaan? ik was altijd tevreden met mn neus als ik in de spiegel keek en er veel foundation op had zitten, alleen met mn profiel voelde ik me erg ongemakkelijk. Vandaar dat het nu moeilijk is dat ik iets anders in de spiegel zie.

    Verder beleefde ik mn begin 20er jaren natuurlijk met mn oude neus en zag er toen in het algemeen natuurlijk beter uit.

    Wellicht dat ‘veroudering’ bij jou ook een beetje parten speelt, gezien je gezicht toch steeds wat veranderd. Misschien zit je je nu veel te veel op je neus te concentreren.

    Verder wil ik nog zeggen voor iedereen die het van plan is dat het je omgeving totaal niets uit zal maken of je je neus laat veranderen. Ik denk niet dat iemand er iets mee wint. Meer zelfvertrouwen is misschien ook onzin achteraf.

  • X

    Hoi Neus,

    Ik las je berichtje net nadat mijn kapje eraf was gehaald. Mijn neus was toen nog heel erg gezwollen en daardoor schrok ik wel een beetje van je berichtje. Ik ben nu inmiddels bijna 2 weken geleden door Dr. Hermens geholpen en ik moet zeggen dat naar mate de zwellingen afnemen ik steeds meer tevreden aan het worden ben over mijn neus. Ik kan me erg voorstellen dat je baalt. Ik zou best foto's met je willen uitwisselen, aangezien we beide door Dr. Hermens zijn geholpen. Maar dan moet je wel je mail adres op internet zetten en ik weet niet of je dat wel wilt?

    Liefs X

  • Nel

    Hoi anoniempje,

    Je zegt in jouw bericht dat je bijna geen negatieve verhalen leest op dit forum over neuscorrecties. Ik raad je aan dit forum toch iets beter te lezen, want het staat er vol mee

    Groetjes Nel

  • veerman

    Het wordt tijd dat de andere kant van de schoonheids industrie beschreven wordt.

    Wie durft nog met zijn verhaal mij te benaderen voor mijn volgende boek?

    Alles zal discreet behandeld worden.

    Sylvia

  • Chicka R

    Haai _neus..

    Wat erg voor je! ik vind het echt vreselijk als ik dat zo allemaal lees van de mensen die ontevreden zijn met hun operatie.

    Ik wil wel graag fotos met je wisselen. ben zelf 5 aug geopereerd aan mijn neus.

    mijn email is roxanne_chicka@hotmail.com voeg me maar toe als je wilt.

    xxx

  • eveline

    Ik begrijp je volkomen. Je mag echt pas neuscorrectie laten doen als je neus heel lelijk is want zeer precies kunnen ze niet werken!! Ik denk dat daar de fout bij de meeste mensen ligt. Een beetje te groot of te scheef of te dik gaat nooit een goed resultaat geven! Pas als er een ferme bult op staat bv, ga je tevreden zijn achteraf.

    Hopelijk kun je ermee leven. Vergeet niet dat je jarenlang met een bepaalde neus gezeten hebt die niet perfect is. Nu heb je terug een neus die niet perfect is, alleen moet je er nog aan wennen. Lukt vast wel x

  • Steffie

    Beste Neus, 

    Voor artikel in een groot Nederlands vrouwenmagazine ben ik op zoek naar een dame die spijt heeft van een cosmetische ingreep. Zouden wij met elkaar in contact kunnen komen? 

    Groetjes, Steffie