Ik heb een bovenooglidcorrectie bij Marc Nelissen gehad. En heb een aantal goeie kennissen die verschillenden ooglidcorrecties in het recente verleden bij hem hebben laten uitvoeren. Wat wil je weten?
Groetjes Joke
Hallo Joke,ik heb al allemaal antwoorden gevonden van je,dus eigenlijk hoef je niks meer uit te leggen.Maar..deed het erg pijn en ben je echt helemaal blauw,ook na alleen een bovenooglidcorrectie.Ik heb eigenlijk maareen hangend ooglid,maar denk dat je dan toch beide moet doen.En het litteken ,kleurt het snel bij of zie je het heel goed?
Hoi Gerda,
Nee ik heb geen pijn gehad, niet tijdens de ingreep en ook niet erna. De eerste 1 a 2 dagen voelt het wat ongemakkelijk, logisch toch? Ben lichtjes blauw geweest, viel wel mee. Ik heb wel Arnica D6 druppels voor en na de ingreep nog een paar weekjes gebruikt, wellicht heeft dat toch geholpen.
Ik ben na een dikke week gaan werken, dat kon gemakkelijk. Ik ben vrijdags geopereerd, dinsdag de hechtingen eruit en de zaterdag erna was ik al opgemaakt, dus…
Het litteken trekt snel bij, na een paar maanden zag je er niks meer van, je moet nu echt goed kijken wil je een heeeeel klein streepje zien.
Groetjes Joke
En je was ook bij dr Nellisen geweest neem ik aan.Omdat ik ook reacties krijg /lees van ,goedkoop is duurkoop.Maar ik heb mn afspraak al gemaakt,ik moet vrijdag komen om kwart voor zes.
Ben best wel bang is niet niks he,maar ik zit er al zolang mee en nu na de vakantie hoef ik toch niet echt ergens heen,
groetjes
Nee hoor, het feit dat Dr. Nelissen wat goedkoper is betekent niet dat hij geen deskundig chirurg is, integendeel. En als je helaas hier de misstanden in de nederlandse duurdere klinieken leest..ik denk dat je eerst een persoonlijk gesprek met de chirurg van je keuze moet hebben, je voelt zelf wel aan of de klik er is, zo ja dan zul je je vertrouwen in handen van die pc moeten leggen, zo niet…move on en zoek een andere.
Ik wens je in ieder geval vrijdag een goed en verhelderend gesprek toe.
Groetjes Joke
Ik ben gisteren bij dr.Nelissen geweest,ik vond het een aardige man.Maar ik ging eigenlijk voor een bovenooglidcorrectie,maar hij raad me aan het onder ook te doen,anders zou ik over n paar maanden weer voor de deur staan zeei hij,omdat het geen verbetering leek.Wie heft dit ook gedaan en wat waren de resultaten?En wanner zie je er weer n beetje toonbaar uit?HELP!!!
Hoi Gerda,
Zowel een vriendin als een schoonzusje hebben zowel boven-als onderooglidcorrectie gedaan. Het moet eerlijk gezegd, een onderooglidcorrectie heelt iets minder snel dan boven, maar beiden waren na dikke 14 dagen toonbaar. Is natuurlijk ook een beetje te zien of jij dit geheim wilt houden voor je omgeving of niet. Als men het weet, kan je normaliter na 2 a 3 weken echt wel weer onder de mensen hoor. Beiden zijn toen na 14 dagen gaan werken.
Groetjes Joke
Hallo Joke,
nou ik heb het gewoon verteld tegen bekende en werk,maar bij mij was eigenlijk gewoon de bedoeling ,omdat er naar mijn gevoel maar een oog erg hing en ik er last van had,dus niet speciaal voor mooier te zijn,Maar Nelissen zei:Nou dan kan je net zo goed naar n andere gaan want anders ben je over 3mnd n half jaar toch weer hier,omdat je het niks vind.En om onder en boven te doen was dus mooier ,volgens hem.En om het geld,ja natuurlijk verdiend hij nu meer,maar aan de andere kant,bij n nederlandse kliniek ben je het dubbele kwijt,en ik lees overal goede reacties over hem.Qua praten zegt hij af en toe wel iets stoms,maar ook ik deed dat.Moest er soms ook mee lachen wat hij zei.Maar hij zal er meer kijk op hebben dan ik denk ik.Maar nu krijg ik wel al n paar opmerkingen van:zoek je n ander>Of wil je weer 16 zijn.Maar dat is dus absoluut niet mn bedoeling na die correctie(zou wel leuk zijn he 16 zijn ).Zie er wel nog en beetje tegenop,is nu anders dan wat ik wou,ingrijpender,maar ja 2 wkn zijn door te komen he.Oja als ik een ander wou,liet ik er ook nog een facelift bij doen,want de rimpels beginnen ook en er gaat verder ook vanalles verder hangen hahaha,
gr.gerda
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?