tips?

• Nina

hallo allemaal,

ik zou graag het kuiltje in mijn kin willen laten corrigeren, maar er zijn zoveel soorten fillers dat ik niet weet welke ik nou het beste kan kiezen. permanente fillers moet ik hoe dan ook vermijden, maar wat zou een goede filler kunnen zijn die ook vrij lang blijft zitten en niet belachelijke duur is? is perlane de beste keus? en welke kliniek zouden jullie me adviseren? ik ben niet op zoek naar koopjes, maar 800 euro voor 6 maanden is me ook weer net te veel.

Nina

• Lind@

je zou een afspraak kunnen maken met Helga v Elzen, Elzen kliniek in Naarden

ze is wel duur maar ik heb nu vele klinieken uitgeprobeerd en bij haar bleef toch de tijdelijke fillers het langste zitten. Laat je door haar adviseren dan kun je altijd nog zelf besluiten waar je naar toe wilt en de mogelijkheden wat betreft fillers.

Ik ben echt teruggekomen van de “goedkope” behandelingen in Belgie, het is inderdaad goedkoper maar na 2 maanden is je filler als sneeuw voor de zon verdwenen in dit geval goedkoop is duurkoop !

Succes !

• Rowie

Ik ben bij Carine Wijnen in Hasselt geweest, in november al 2 jaar geleden. Met Juvederm HV 24 behandeld en ik vind dat het nu pas helemaal weg is.

• lara

Rowie, ik heb even op haar site gekeken en zag dat ze nu ook juvederm 30 gebruikt. Weet jij waar die cijfers voor staan?

Mag ik vragen wat je hebt laten behandelen en hoeveel ml je nodig had.

Ik wil neuslippenplooi en mondhoekjes op laten vullen.

groetjes

• Rowie

Volgens mij is het zo dat hoe hoger het cijfer, hoe dikker de vloeistof en hoe dieper dat het ingespoten moet worden. Dieper blijft het ook beter zitten.

Ik heb 1 spuitje nodig gehad. Niet in 1 x ingespoten. Ze bewaarde het restant in de koelkast en na een paar weken kon ze zien waar het nog nodig was en heeft ze het daar ingespoten. Ze vertelde dat iedereen dus ook krijgt waar men voor betaald, dat er niets wordt weggegooid .

Ze heeft alles goed verdoofd en heb er geen pijn aan gehad tijdens het inspuiten.

groetjes.

• Nina

bedankt voor je antwoord Linda.

zou je me ook kunnen vertellen hoe veel maanden de fillers bij jou zijn blijven zitten? ik vind het bij dat soort zaken altijd lastig om alleen de informatie van de site zelf te geloven.

• meg

Vaak is het ook per persoon verschillend denk ik.

Ik heb inmiddels al Botox, Newfill en Radiesse gehad.In mijn mondhoekplooien.

Van Radiesse wordt beloofd dat het zo'n 2 jaar blijft zitten.

Nou echt niet, bij mij was het na een paar dagen al zo goed als weg.

Ben verschillende keren gespoten en elke keer was het op de dag zelf super,

met de dag zag je het resultaat teruglopen.

Botox(in mijn voorhoofd en kraaienpootjes), was bij mij al na 2 maanden weg.

En ik ben echt wel bij een “dure”kliniek geweest.

Groetjes Meg

• Lind@

bij mij heeft de filler ( Restylane ) ruim 11 maanden gewerkt gemiddeld zeggen ze rond de 9 maanden.

Grt Linda

• Saskia

Is een kuiltje in je kin niet 1 van de 7 schoonheden ?

• Nel

Haha, ja dat zeggen ze. Michael Jackson heeft er zelf een operatie voor ondergaan om ook een kuiltje in zijn kin te krijgen.

Maar ik heb zelf ook een kuiltje in mijn kin en ik vind het echt niet mooi, dus ik begrijp Nina wel, alleen ik denk niet dat er al dat geld voor over zou hebben om het weg te halen.

Groetjes Nel