vraagje over kapje (neuscorrectie)

• anoniempje

inmiddels ben ik weer wat opgeknapt (wat was ik dus ziek). maar verder maak ik me wel een beetje zorgen om het kapje.

al vanaf begin af aan zit die namelijk aan mn rechter neusvleugel los (hij drukt er dus niet tegen aan en er zit een ruimte tussen/staat open)

over mn neusbrug zelf zit die dus wel goed vastgeplakt.

ik moet nu dat scheve ding nog 3 dagen ophouden.

nu weet ik dus niet of het belangrijk is dat ook die neusvleugel wat in zn vorm wordt gehouden of dat het verder dus totaal niets uitmaakt? en enkel voor de rug van de neus bedoeld is? dat zou in ieder geval een opluchting zijn.

verder vraag ik me af hoeveel jullie per dag met een zoutoplossing hebben gewerkt. bij mij lukt het dus voor geen meter. het water loopt meer in mn mond en in de “hoek” kan ik er dus moeilijk bij- korsten blijven hard. heb ook maar een beetje eraan zitten friemelen, maar ben echt te bang dat ik hechtingen eruit trek of dat alles scheef gaat staan.

• dino

hoi anoniempje,

ik zou gewoon de kliniek terugbellen met deze vraag dan heb je gelijk meer zekerheid en zij weten dit natuurlijk beter dan de lezers hier! heel veel succes nog!anoniempje schreef:

>

> inmiddels ben ik weer wat opgeknapt (wat was ik dus ziek).

> maar verder maak ik me wel een beetje zorgen om het kapje.

> al vanaf begin af aan zit die namelijk aan mn rechter

> neusvleugel los (hij drukt er dus niet tegen aan en er zit

> een ruimte tussen/staat open)

> over mn neusbrug zelf zit die dus wel goed vastgeplakt.

> ik moet nu dat scheve ding nog 3 dagen ophouden.

> nu weet ik dus niet of het belangrijk is dat ook die

> neusvleugel wat in zn vorm wordt gehouden of dat het verder

> dus totaal niets uitmaakt? en enkel voor de rug van de neus

> bedoeld is? dat zou in ieder geval een opluchting zijn.

>

> verder vraag ik me af hoeveel jullie per dag met een

> zoutoplossing hebben gewerkt. bij mij lukt het dus voor geen

> meter. het water loopt meer in mn mond en in de “hoek” kan ik

> er dus moeilijk bij- korsten blijven hard. heb ook maar een

> beetje eraan zitten friemelen, maar ben echt te bang dat ik

> hechtingen eruit trek of dat alles scheef gaat staan.

• anoniempje

Hoi Dino,

bedankt voor je antwoord. gezien ik maandagochtend al terug moet lijkt het me dus niet nodig om te bellen; omdat ik zelf toch nu niks kan doen eraan.

ik ben alleen benieuwd dus of het het resultaat uiteindelijk niet kan beinvloeden. misschien dat er meer mensen zijn bij wie het kapje niet helemaal goed geplakt zat aan één zijde.

als het ding enkel voor de neusrug bedoeld is zou het dus niet veel uitmaken. ik heb ook gemerkt dat het kapje gewoon scheef loopt. vandaar dat hij waarschijnlijk mn rechter neusvleugel niet aan raakt. hij loopt rechts echt te ver naar buiten; daardoor lijkt het ook een beetje of mn neus scheef staat :S

• anoniem

Dat was bij mij ook. Mijn neus helde over naar één kant en aan één kant was mijn kapje een cm naar boven gekomen. Dit wil niets zeggen hoor, dat komt gewoon door de zwelling!