Bio-alcamide

• yvonne

hai greet,ik heb zojuist weer een macslift gehad die is redelijk verlopen maar mijn kin blijft verpest die staat schots en scheef met deuken erin.is toendertijd opengemaakt met een jaap eronder om eruit te halen wat eruit kon na diverse ontstekingen.maar alles kon er niet uit dus want dat is gewoon ingekapseld.ze hadden beter eerst van tevoren nav ontsteking een antibiotica kunnen geven ipv er eerst zelf aa te gaan zitten prutsen met naalden en drukken en een drain erin zeten maar ja dat is de goedkoopste manier ipv gelijk een chirurg erbij te halen!wat ik naderhand wel geeist heb.al met al heeft het me ontzettend veel geld gekost en ben er nog niet klaar mee want mijn kinhoek is gewoon nog ingevallen en die deuk aan de onderkant moet nog weg maar ja de vraag blijft met wat.ik hoop voor jou dat het goed blijft gaan met je gezicht wees voorzichrig en mocht er iets gaande zijn laat niet in je gez\icht snijden want dat wordt er beslist niet mooier op.mw.suyker die heeft bij mij ook nog het nodige van bioalcamid ingespoten om de boel te egaliseren vanwege de bobbels aan de zijkant !groetjes yvonnegreet schreef:

>

> hoi yvonne,

> ik ben geholpe door dr suyker.

> en inderdaad ze gebruiken het nu niet meer.

> vreselijk dat het bij jou allemaal fout is gegaan .

> en terwijl dr van der elzen zo goed aangschreve staat.

> ik zou er nu zelf ook nooit meer voor kiezen maar ja het zit

> er wel.

> ik hoop voor je dat er snel iets aan gedaan kan worden

> waarmee je tevreden kan zijn.

> er werd mij verteld dat het te verwijderen is is met een naald.

> maar daar heb ik echt gote twijfels over.

> groetjes greet en sterkte

• greet

hoi yvonne,

ik kan me goed voorstellen dat je vreselijk baalt.

ik kreeg wel antibiotica na de inspuitingen.

ik ga het ook nooit meer doen hoor ben echt geschrokken na alle negatieve berichten.

weet je ze pleiten zich zelf altijd schoon.

ik had een pc in het ziekenhuis die ook een lipo bij mij heeft gedaan en die later een ooglidcorectie heeft gedaan en die verklaarde me voor gek dat ik dat in had laten spuiten.

hij vroeg me wie het gedaan had en ik zei dr suyker nou daar had hij nooit van gehoord en was volgens hem ook niet bevoegd anders had hij haar wel gekend.

nooit meer doen was zijn advies aan mij.

ik heb wel onder mijn ogen gele vlekken gekregen een soort vetbultjes en ik weet niet of het van de bio-alcamid was maar vond het wel heel toevallig.

de pc heeft ze verwijderd en nu ziet het er weer rustig uit gelukkig.

ik wens je heel veel sterkte toe.

groetjes greet

• yvonne

hai greet, is maar goed dat je dat weg heb laten halen onder je ogen. kon die arts niet zien dan wat het geweest is die vetbultjes. ik ken iemand die ook bij deze kliniek is geweest en die heeft ook vreselijke ontstekingen gehad onder de ogen en dat waren geen vetbultjes. die had bio onder de ogen in laten spuiten en dat was ook gaan ontsteken en gaan lopen!op mijn wang zitten ook nog bulten maar dat voelt hard aan dus zal wel ingekapseld zijn. aan de zijkant is het eruit gehaald door middel van facelift zodat je geen littekens heb maar wel hebben ze weefsel eruit gehaald ene kant zodat weer deuk is ontstaan en heb dat laten opvullen met eigen vet. dat is wel verbeterd. heb vorig jaar kinhoeken met vet op laten vullen.ene kant kreeg ik ineens blaas, vet of bio?is weggehaald met litteken erbij. inderdaad ze zullen niet zeggen wat het geweest is dus maar ik heb mijn twijfels, want die kin heeft al eens open gelegen en de rotzooi eruit gehaald , dus kan weinig vloeibare bio nog inzitten!groetjes yvonnegreet schreef:

>

> hoi yvonne,

> ik kan me goed voorstellen dat je vreselijk baalt.

> ik kreeg wel antibiotica na de inspuitingen.

> ik ga het ook nooit meer doen hoor ben echt geschrokken na

> alle negatieve berichten.

> weet je ze pleiten zich zelf altijd schoon.

> ik had een pc in het ziekenhuis die ook een lipo bij mij

> heeft gedaan en die later een ooglidcorectie heeft gedaan en

> die verklaarde me voor gek dat ik dat in had laten spuiten.

> hij vroeg me wie het gedaan had en ik zei dr suyker nou daar

> had hij nooit van gehoord en was volgens hem ook niet bevoegd

> anders had hij haar wel gekend.

> nooit meer doen was zijn advies aan mij.

> ik heb wel onder mijn ogen gele vlekken gekregen een soort

> vetbultjes en ik weet niet of het van de bio-alcamid was maar

> vond het wel heel toevallig.

> de pc heeft ze verwijderd en nu ziet het er weer rustig uit

> gelukkig.

> ik wens je heel veel sterkte toe.

> groetjes greet

• Ines

Dag Yvonne,

We hadden vroeger reeds contact.Kan je mij e

ens persoonlijk mailen a.u.b.Groetjes.Ines

• Donnie

Hoi Jeanet,

Ik heb gehorod dat als je bio alcamid ingekapseld is dat weggehaald kan worden met een speciaal soort laser. ik ben zelf bij dr van Hengst geweest (dermatoloog in het ziekenhuis van woerden) Hij zei dat dat idd. kan. Ik heb ervoor gekozen het niet te doen, omdat ik alleen een beetje last heb van een beetje onregelmatige huid aan de linkerkant van de neusplooi. Niet echt heel opvallend. Pas als ik echt last ervan krijg ontstekingen en zo dan ga ik t zeker doen. Het schijnt de enige manier te zijn om het eruit te krijgen. Ik geloof dat ze al behandelingen hebben gegeven, maar ik zou evengoed vragen naar de resultaten b.v. foto e.d. Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

donnie

• veerman

De nieuwe techniek die gebruikt wordt met een laser om een filler te verwijderen, daar is nog geen wetenschappelijk onderzoek naar geweest.

Dus je kunt het zo zien dat je proefkonijn bent. Ik heb al mensen gesproken die na een paar behandelingen erg veel pijn en last hadden. En het kan niet alles verwijderen

groetjes Sylvia