Bio-alcamide

• Jeanet

Ervaring met bio-alamide

Vijf jaar geleden heb ik in de Velthuiskliniek mijn wangen en jukbeenderen laten inspuiten met bio-alcamide. Inmiddels is deze permanente filler uit de handel genomen, maar destijds werd het veel gebruikt. Inmiddels wordt het bij mij knap lelijk (bubbels en zichtbaar waar het zit) . Ik ben teruggeweest bij de kliniek en zij adviseerde mij om het eruit te laten halen, maar dan krijg ik weer zo'n mager ingevallen gezicht. Ik vraag me af of er meer mensen zijn met deze ervaring en of zij er iets aan hebben laten doen. zo ja, wat?

• inky

hoi jeanet als ik jou was zal ik het boek kopen van sylvia veerman

want daar staan veel tips in heb mijn ook geholpen ,sterkte er mee

• Elisabeth

Beste Jeanet,

Ga even naar de zoekfuntie van deze site en zoek het woord bio alcamid op, dan krijg je een hele waslijst van reakties van het afgelopen jaar. Het is een hot item geweest.

Gr.

• teun

ben die reclame voor het boek van die sylvia veerman onderhand helemaal zat!

• yvonne

hallo jeanet, mag ik eens vragen aan je bij wie jij onder behandeling geweest ben bij de velthuiskliniek destijds. ik was daar ook ongeveer 5 jaar geleden ivm met de bio-alcamid.mijn hele verhaal staat op dit forum wel een poos terug. maar mijn gezicht is verpest door dit spul.heb voornamelijk diverse ontstekingen gehad.heb eruit laten halen.heb diverse operaties achter de rug maar mijn kin is verziekt. vol bobbels en littekens door het weghalen ervan.ik weet niet bij wie je nou geweest ben daar en wat er gezegd is hoe ze het weg willen halen.misschien kan ik je daar advies ingeven want de goedkoopste manier staat bij hun op de eerste plaats dus!groetjes yvonneElisabeth schreef:

>

> Beste Jeanet,

>

> Ga even naar de zoekfuntie van deze site en zoek het woord

> bio alcamid op, dan krijg je een hele waslijst van reakties

> van het afgelopen jaar. Het is een hot item geweest.

>

> Gr.

• yvonne

jeanet, degene die dat bij mij ingespoten heeft was. helga v.d. ELZEN,destijds werkzaam bij de velthuiskliniek.wat ik mij kan herinneren dat ik destijds eens gelezen had dat de artsen opgeleid werden door dr.velthuis zelf wat inspuitingen met fillers betreft!zoals je kan lezen op dit forum ben ik dus niet de enige waarbij het fout gegaan is.Dit spul hadden ze nooit mogen gebruiken. er heeft eens in een floder van hun gestaan dat het er gemakkelijk uit te halen was maar vergeet dat maar want dat is niet zo dus.groetjes yvonneJeanet schreef:

>

> Ervaring met bio-alamide

> Vijf jaar geleden heb ik in de Velthuiskliniek mijn wangen en

> jukbeenderen laten inspuiten met bio-alcamide. Inmiddels is

> deze permanente filler uit de handel genomen, maar destijds

> werd het veel gebruikt. Inmiddels wordt het bij mij knap

> lelijk (bubbels en zichtbaar waar het zit) . Ik ben

> teruggeweest bij de kliniek en zij adviseerde mij om het

> eruit te laten halen, maar dan krijg ik weer zo'n mager

> ingevallen gezicht. Ik vraag me af of er meer mensen zijn met

> deze ervaring en of zij er iets aan hebben laten doen. zo ja,

> wat?

• Sylvia Veerman

Ik wil graag even reageren op de complicaties omtrent bio alcamid. Hebben jullie er wel eens aan gedacht of dit spul wel op de juiste manier is gebruikt?

Er moet namelijk een interval van 40 dagen zijn voor een tweede behandeling.

Mijn complicaties zijn begonnen omdat er te veel in te korte tijd is ingespoten

groetjes Sylvia

• greet

ik heb het zelf nu bijna 5 jaar.

maar ook ik voel het zitten als ik er op druk.

verder zit het gelukkig nog goed.

als ik het van tevoren had geweten had ik ook voor iets anders gekozen.

maar,ja het zit er nu eenmaal dus ik wacht af.

heb het ook in de velthuis laten doen.

groetjes greet en ze zeiden dat het ongevaarlijk was.

• yvonne

hallo greet, nou zoals je van mij gelezen heb is het ds helemaal fout gedaan. ik vraag me af door wie jij geholpen bent? ik door helga v.d. ELZEN, die het dus te dicht onder de huid gespoten heeft vandaar blauwe plekken en in mijn kin heeft ze ineens 5 ml gedaan en teveel onder de spier gespoten .zoals je misschien wel gelezen zult hebben ben ik hier al 2 jaar mee bezig om de boel op te laten knappen wat met de kin zinloos blijft te zijn want die hebben ze verziekt.het pul gaat al met al toch zakken en diverse bobbels komen tevoorschijn. Hoe komen ze erbij dat het spul ongevaarlijk is . daar zijn ze nu wel van teruggekomen want het wordt dus niet meer in velthuiskliniek gebruikt.Een beetje laat he dat ze daar achter komen vindt je niet!!! groetjes yvonnegreet schreef:

>

> ik heb het zelf nu bijna 5 jaar.

> maar ook ik voel het zitten als ik er op druk.

> verder zit het gelukkig nog goed.

> als ik het van tevoren had geweten had ik ook voor iets

> anders gekozen.

> maar,ja het zit er nu eenmaal dus ik wacht af.

> heb het ook in de velthuis laten doen.

> groetjes greet en ze zeiden dat het ongevaarlijk was.

• greet

hoi yvonne,

ik ben geholpe door dr suyker.

en inderdaad ze gebruiken het nu niet meer.

vreselijk dat het bij jou allemaal fout is gegaan .

en terwijl dr van der elzen zo goed aangschreve staat.

ik zou er nu zelf ook nooit meer voor kiezen maar ja het zit er wel.

ik hoop voor je dat er snel iets aan gedaan kan worden waarmee je tevreden kan zijn.

er werd mij verteld dat het te verwijderen is is met een naald.

maar daar heb ik echt gote twijfels over.

groetjes greet en sterkte