Ik heb juist wel heel erg gewaarschuwd voor een plastisch chirurg uit Genk, België, die man is levensgevaarlijk. Er zijn al heel wat meldingen binnen gekomen van mensen die door deze man zijn verminkt. Hij is erg bekend in België en de wachtkamers zitten vol met mensen( niemand weet dat hij onkundig is). Hij gaat gewoon door met zijn praktijken en het interesseert hem helemaal geen malle moer dat mensen blijvend verminkt zijn door zijn onkunde. Het komt omdat de meeste mensen ( ook ik) zich schamen dat zij een schoonheidsoperatie hebben ondergaan en er niet mee naar buiten durven te komen, zodoende kan zo'm arts gewoon doorgaan met zijn prutswerk.. Als er iets mis gaat, dan is het enige wat je kunt doen contact opnemen met de kliniek waar je bent geopereerd, maar in de meeste gevallen willen die niets meer met je te maken hebben en moet je het verder maar uitzoeken. Hoeveel mensen daardoor in een vreselijke depressie zijn beland…en zich maanden, soms jaren verstoppen voor de buitenwereld. Gelukkig heeft Sylvia Veerman, zelf verminkt door een knoeier, een boek geschreven over haar mislukte ingreep en alle ellende die zij daarvan heeft ondergaan. Haar boek heet “Legaal Verminkt”. Haar chirurg heeft zijn kliniek moeten sluiten.Omdat er zoveel mensen haar verhaal op de televisie hebben gezien, hebben andere slachtoffers zich gemeld bij Sylvia. Zij gaat nu een tweede boek schrijven waarin verschillende verhalen over mislukte operaties worden verteld. Eindelijk iemand die andere mensen gaat waarschuwen voor verkeerde artsen. Voor mij is het te laat, maar ik wil ook iedereen waarschuwen zodat zij niet door de hel moeten gaan die ik heb beleefd. Ik ben blij dat straks eindelijk de echte waarheid over verschillende artse boven water komt. Iedereen die in de ellende zit kan zich melden bij Sylvia. www.legaalverminkt.nl