Iemand ervaring met S-lift / mini-lift ?

  • Martha de Paulo

    Hi Roos,

    Afgelopen vrijdag naar Bogar geweest in Rijswijk voor Botox voor mijn fronsrimpels. Inmiddels kan ik niet meer fronsen. Een ding is zeker ik ben wel blij dat het brede litteken stukken minder is geworden. Alleen zijn er nu drie dingen bijgekomen kleine plooi linkeroog die ik niet had en de rechterkant is nog dik met ook nog zwelling bij mijn rechteroog met een deukje en als 3de dat een klein gedeelte van het gelijmde gedeelte is opengegaan en daardoor een breder litteken gaat worden. Verder is mijn halsgedeelte aan de onderkant weer is verslapt en zo is het ene opgelost en dan krijg je weer iets anders voor terug.

    Wij gaan volgende week naar onze dochter/schoonzoon en kleinzoon die woonachtig zijn op Curacao en ik baal er wel van dat mijn rechterkant nog dik is.

    groetjes,

    Martha

  • Roos

    Hallo Martha,

    Ik kan nog steeds fronsen,maar ze zeggen dat het bij de een langer duurt dan bij de ander.Anders spuiten ze bij.Met de lijnen langs mijn mond ben ik happy,ziet er echt goed uit.Hoop dat jij snel verbetert en dat je na de vakantie toch tevreden zult zijn.Moet je nog terug komen bij Dendoncker?Ik schrik als ik lees dat je hals al weer verslapt is,en dergelijke dingen heb ik inmiddels meer gelezen.Geniet van je vakantie en ik hoop nog van je te horen.

    Groetjes Roos

  • Martha de Paulo

    Hi Roos,

    Ik hoef niet van Dr. Dedoncker terug te komen maar ik ga zeker terug wanneer deze plooien niet weg gaan want mijn bedoeling met de ingreep om van de littekens af te komen zodat ik weer mijn haar achter mijn oren kan doen. De Littekens voor mijn oren zijn zeker minder alleen het stukje wat open is gegaan dat is een beetje breder geworden en dat zit boven mijn rechter oor. Ja mijn hals is aan de onderkant weer hetzelfde als daarvoor. Ik heb toch het idee dat je huid zo erg gaat zwellen na de operatie en wanneer je zwellingen weggaan kan je huid die uit is gerekt niet meer herstellen vanwege mijn leeftijd dus nu is de onderkant van mijn hals weer slap en dat is ook aan de zijkanten van mijn hals. Ik ben benieuwd of de hamsterwangetjes die bij mij niet echt heel erg was weer terug gaat komen. Ik ben blij dat ik niet zoveel geld hiervoor heb uitgegeven zoals de andere dames echt erg hoor. Ik moest iets meer betalen vanwege de brede littekens.

    Ik ben vandaag naar de kapper geweest om de knippen en ik zei tegen hem om het een beetje met plukjes te doen zodat het niet zo op gaat vallen maar nu heeft de kapper de plukjes te kort gedaan. Ik ga ondanks dit wel genieten om onze dochter/schoonzoon en kleinzoon weer te zien.

    Hele fijne kerstdagen en veel gezondheid voor 2009 en tot mails.

    Martha

  • Ines

    Dag Roos,

    Indien je meer inlichtingen wenst omtrent de macs lift mail mij gerust.6 dames die mijn macs lift zagen en de resultaten hebben ook de stap gewaagd.Tevreden zijn ze allemaal.Ik zou geen ogenblik twijfelen om er nog een te laten doen,maar dat zal pas over een viertal jaar zijn.Groetjes.Ines

  • meg

    Hoi Roos,

    Hoe lang is het bij jou geleden ?

    Bij mij werd gezegd dat de Radiesse twee jaar zou blijven zitten.

    Nou, nog geen twee weken. En bij mij is het wel 3 keer gespoten.

    Ik hoop dat jij meer succes hebt.

    Fijne feestdagen,

    Meg

  • Roos

    HALLO MEG,

    BIJ MIJ IS HET PAS EEN WEEK ,ZO ALS IK AL SCHREEF.HEB NOG NOOIT EEN FILLING GEHAD.IK HEB WEER EEN ANDERE FILLER ALS JIJ.WAT IS DE VERKLARING VAN DE ARTS DIE JOU HEEFT GESPOTEN?

    ALS IEDEREEN JOUW ERVARING HAD ZOU HET SNEL GEDAAN ZIJN MET DE FILLERS,WANT DAN LAS JE DAT OVERAL OP INTERNET.IK HEB IN IEDER GEVAL WEL ONTDEKT DAT ER VEEL TELEURSTELLINGEN ZIJN MET DE MACSLIFT,MAAR OOK TEVREDEN MENSEN.ALS MIJN FILLER GOED BLIJFT GA IK VOORLOPIG GEEN FACELIFT MEER DOEN.DIT VOND IK HET MEEST STORENDE IN MIJN GEZICHT,HEB EEN GLADDE HUID EN DOE SINDS EEN HALF JAAR BIJNA ELKE DAG GEZICHTSGYMNASTIEK.

    WEET NIET OF HET ECHT HELPT,MAAR JE ANDERE SPIEREN KUN JE OOK TRAINEN.DE MONDHOEKEN WERDEN ER NIET BETER DOOR.HET WAS DE ARTS DIE ME ZEI DAT HIJ DOOR EEN FILLER MIJN MONDLIJNEN AANZIENLIJK KON VERBETEREN,EERST DURFDE IK NIET,MAAR NA DE BOTOX HEB IK HET TOCH LATEN DOEN.

    ALS HET WEGGAAT LAAT IK JE IETS WETEN.

    FIJNE FEESTDAGEN .

    ROOS

  • Roos

    Dag Inez,

    Bedankt voor je aanbod.Als ik er weer over denk mail ik je zeker.Heb ook over dezefde kliniek andere geluiden gehoord,maar dat zal overal wel zo zijn.Ik vind wel dat ze erg duur zijn voor een macslift.maar bijna alle priveklinieken zijn duurder dan een ziekenhuis is me opgevallen.Ik heb 11 jaar geleden minder betaald voor een smaclift,halslift en ogen onder en boven,in een ziekenhuis in Brussel een operatie die veel ingrijpender is.Het was werkelijk prachtig ,en pas het laatste jaar stoorde mij de mondhoeken.Zoals je wel gezien zult hebben heb ik ze vorige week laten vullen op advies van de arts,want ik ging alleen voor de frons in het voorhoofd.Een lift is toch wel even iet anders.Hoe lang bleef jou gezicht gezwollen?

    Fijne feestdagen Roos

  • Ines

    Dag Roos,

    Kan je mij mailen op mijn e-mail adres?Graag wens ik meer te weten omtrent je inspuiten van de mondhoeken.Groetjes.ines

  • lyma

    Hallo,

    Goed te horen dat je tevreden bent met je behandeling.

    In januari word ik geholpen aan mijn hals en kaaklijn, door dokter v/d Lei.

    Wat ik zo graag wil weten, is wanneer je weer toonbaar bent en je zonder al teveel vragen weer op je werk kunt verschijnen.

    Ik hoop dat je me daar iets over kunt vertellen.

    Groeten,

    Lyma

    lymaatje@hotmail.com

  • Roos

    hallo Inez,

    Ik was in het botoxcenter in Antwerpen.Ik ging voor mijn fronsrimpel,maar vroeg de arts wat hij me adviseerde ,en hij zei dat de mondhoeken heel veel beter zouden worden met een filler.dat was precies waaom ik een slift overwoog,dat zei ik hem ook.Hij zei dat eeen slift mischien meer zou doen,maar dat dit wel een hele verbetering zou geven.Ik had ook al wat gelezen over blijvende fillers en de ellende daarmee,dus ik zei dat ik dat niet durfde .Deze blijft ongeveer een jaar en heet Evolence.Ik vond dat hij heel secuur met mijn voorhoofd bezig was en daccht ,ach laat ik het anders maar eens wagen,ook omdat ik las op dit forum dat een macsliftt weinig doet aan deze lijnen ,en ook aan de wat verzakte kaaklijn,althans niet lang.Jij bent wel tevreden begrijp ik en ook wat mensen die jij kent .De vorige facelift 11 jaar geleden was een smaclift + halslift en daar heb ik 10 jaar plezier van gehad.was ook na enkele weken weer toonbaar.Ik vroeg je hoelang bij jou de zwelling duurde?Zie dat jij ook in Belgie woont,dus Antwerpen in wel te doen.Weet niet hoelang het blijft zitten ,Meg heeft slechte ervaringen met Radiesie,maar als het bij iedereen zo snel weg was las je er op dit forum wel over . groetjes Roos