Ik heb ook een neuscorrectie laten uitvoeren bij Dr Tonnard (in 2006). Zijn prijzen zijn eigenlijk marktconform (ik heb 3500 euro betaald voor de operatie - als Jaëlle beweert dat ze 5000 euro heeft betaald, heeft ze nog andere zaken laten veranderen tijdens de operatie).
Enkele vrienden van mij zijn arts en adviseerden Dr Tonnard omwille van zijn goede reputatie op vlak van rhinoplastiek.
Ik had al sinds mijn 14jaar een complex omtrent mijn neus. Hij was erg gedefinieerd in vergelijking met mijn fijne gezicht.
Het is inderdaad geen aangename man om op consult te gaan. Je krijgt weinig feedback en voelt je niet op je gemak.
Hij is wel eerlijk en correct.
Ik heb enorm afgezien na de operatie; gedurende 4 maanden kon ik niet ademen door mijn neus maar dat is gelukkig overgegaan.
Ik heb er wel een knobbeltje binnenin mijn neus aan overgehouden alsook een litteken onderaan het tussenschot maar alles functioneert nog zoals het moet en het litteken valt niet op dus klaag ik niet.
Het resultaat is perfect. Mijn nieuwe neus past in mijn gezicht. Ik heb ook minder verkoudheden dan vroeger en ruik beter.
Ik zou het opnieuw laten doen want mijn zelfvertrouwen is enorm gegroeid. Ik heb ook opvallend meer succes bij het andere geslacht sindsdien en mijn onmiddellijke omgeving zei dat ik er jonger uitzag (licht wipneusje ipv geprononceerde neus verjongt).
Wel ben ik minder tevreden over mijn oor (ik heb één afstaand oor dat ik terzelfdertijd heb laten corrigeren maar dat is wel mislukt - het oor is nog steeds afstaand en er steekt nu een been uit).