Bericht voor Carin; neuscorrectie

• Chicka R

Hallo Carin,

ik zat hier allemaal de ervaringen van iedereen te lezen en heb zelf vorige week een neuscorrectie ondergaan. omdat jij zo melevend was en ook zelf je ervaringen deelde en bij mij een hele goede indruk achter hebt gelaten wou ik je vragen of ik je emailadres mocht hebben zodat ik ook met mijn verhaal bij jou terecht kan. misschien dat je me nog wat tips kan geven??? voor en na fotos wisselen???

het helpt mij echt om dit met mensen te delen die hetzelfde ongeveer hebben meegemaakt.

Weet niet of je nog op deze site komt aangezien jou operatie al enige tijd geleden is maar zoja ik zou af en toe checken op een eventuele reactie.

mijn email: roxanne_chicka@hotmail.com

Heel veel liefs Roxx

en voor iedereen die ook een neuscorrectie heeft laten doen of het overweegt, jullie zijn altijd welkom met vragen of jullie verhaal…

• Silvia

Hey

hoe is het gegaan allemaal? Bij wie heb je je laten opereren? Heb je t resultaat al gezien? en mooi???

ik heb in januari mijn neus laten corrigeren, en ben er kei blij mee!

• Chicka R

Haai Silvia,

ja ik heb je blog gevolgd ziet er allemaal erg goed bij jou uit!

Ben je nog steeds tevreden?? ik ben vorige week dinsdag geholpen door pc R.van der Hulst van het Acedemisch Ziekenhuis in Maastricht, hij heeft zelf wel de operatie in Venray in het ziekenhuis gedaan bij mij.

Alles was goed verlopen, eerste week was wat lastig vooral met slapen en ik had best veel last van de zwellingen rondom mijn ogen (1 oog zat helemaal dicht) de neus zelf deed niet echt pijn. (mij hebben ze ook niks gezegd om van te voren Arnica in te nemen, ik las het hier vaker)

ze hebben na 8 dagen mijn kapje eraf gehaald, allereerst wist ik niet zo goed wat ikervan moest denken, hij was nog heel dik, de stift zat er nog overal vaag op, overal een beeetje bloed restjes omdat ze de hechtingen eruit haalde en hij was heel plakkerig van de pleisters, dus het zag er Totaal NIET uit! whahaha

ik zie wel dat er verangeringen zijn, ze hebben mijn neusrug versmald aan de zijkanten, de bult bovenop weggehaald en de enustip een beetje omhoog gedaan ( dit was op zijn advies)

Ik zie idd dat de bult zo goed als weg is, maar ik zie nog steeds een beetje een bultje, nu moet ik wachten want hij zei dat het vocht/zwelling is en dat het weg trekt aangezien mijn neus nog dik is kan ik nog niet echt het resultaat zien.

Ik merk wel dat hij elke dag mooier word, en ik er minder last van heb! Als ik nu over straat loop zijn er geen rare ogen meer op mij gericht, je ziet amper dat ik pas geopereerd ben..

al met al ben ik wel al blij met het dusverre resultaat, het enige wat ik moeilijk vind is het geduld dat je ervoor moet hebben.. Stiekem hoopte ik toch dat toen ze het Kapje eraf haalde ik een super mooi neusje had, maar dit is niet realistisch, ik heb niet mijn hele neus laten veranderen, heb alleen mijn neus aangepast. (ik wou ook niet dat ik er opeens Heeeeeeeel anders uit zou zien met een heel andere neus) Het is toch je aanzicht en ik wou het evengoed mijn eigen neus laten zeg maar.

dus nu maar even afwachten totdat alles bijgetrokken is, bij iedereen is het helingsprocces natuurlijk anders… Donderdag moet ik weer terug voor een controle!!

maar silvia jou neus is wel mooi hoor!! en lief dat je reageert…

Liefs Roxanne

• Silvia

jaaa tis inderdaad een kwestie van geduld hebben haha. In het begin nog gezwollen en blauw, maar er verandert nog zoveel in de maanden erna. Die van mij is volgens mij wel ongeveer klaar. Een half jaartje later dus ong..

T ene moment was mn neuspunt kei gezwollen, dan weer niet… tis niet te zeggen. Ach weetje… mensen zien het gewoon niet

Ik ben ong een week of 4 na mn operatie carnaval gaan vieren… en werkelijk niemand heeft iets gezien… Ooh en zo trots als een pauw dat ik was…

geniet nog even van je rust… en dan komt het allemaal goed.

• debora

Hallo allemaal, ik overweeg een neuscorrectie maar ben er nog niet uit bij welke kno arts of plastische chirurg.

Wie heeft er ervaring met een arts?

groetjes debora

• Carmen

als je een beetje rondgekeken hebt, ben je vast mijn blog tegengekomen! ik ben geopereerd door dr ledermann van aesthetic team, en ben zeer tevreden…

ik heb altijd de naam silvia gebruikt, maar ben vanaf nu gewoon Carmen

• karin

Hallo dames,

hoeveel kost zo een operatie eigenlijk?

liefs,

Karin

• Carmen

van mij was 4650 geloof ik