borst vergroting

• ilse

mijn vriendin heeft 6 weken geleden een borst vergroting gedaan bij linea aesthetica.in brussel.

dit is nu een HEL aan het worden.

zij heeft 3 dagen lang geprobeerd om enig contackt te krijgen 6 weken naar haar openratie.er viel gewoon een gat in haar borst en er kwanm allemaal etter uit.

dit nadat er een stukje ijzer was gevonden in haar borst van 7 centm lang.

zij probeerde contacht te zoeken met de clinic.maar nee geen reaktie.zij had zelf het stukje ondekt,wat in haar borst zat en eraan de buiten kant uitstak.

afschuwlijk was het.maar goed een paar dagen verder begint haar borst steeds verder open te staan.

en ja hoor naar de eerste hulp,want ook nog steeds geen reactie van linea aesthetica.en haar borst vol met bacterien,want let op met opereren in belgie je neemt daar veel raare bacterien mee die blijkbaar hier niet in de zieken huizen en clinieken voorkomen.dit is wat de artsen zijden in het zieken huis.het was verschrikkelijk wat zij hadden gedaan.

maar als klap op de vuurpijl.de borsten zouden achter de borstspier geplaatst zijn…….oook dit was niet het geval.ze waren op zijn zachtst uitgedrukt er zo ingeduwd.de protese vielen er bijna uit.nu moet alles eruit en gaat zij maanden zonder lopen en maar hopen dat alles goed gaat komen want zo ver zijn we nog niet…dus ga daar nooit naar toe.

• Joke

Hallo Ilse, wat een heftig verhaal zeg. Ik vind dit absoluut erg voor je vriendin en wens haar alle sterkte. Maar wil toch een kritische noot zetten, en dat is dat via via verhalen nooit helemaal de werkelijkheid benaderen. Begrijp me goed, ik verdedig hier helemaal niemand, maar verhalen die van mond op mond worden doorverteld, zwakken volgens vaak uitgevoerde experimenten af, dus zonder te willen bagatelliseren war er hier gebeurd zal zijn, maar de echte details moet jouw vriendin hier eigenlijk zelf vertellen. Ook lijkt het mij vrij onwaarschijnlijk dat alleen Belgische ziekenhuizen met een bepaald soort bacterieen te kampen heeft, het fenoneem is internationaal in OP's bekend onderhand.

Wie is de chirurg die jouw vriendin heeft geopereerd? En wens haar vooral veel sterkte, ik kan mij voorstellen dat ze het erg moeilijk heeft.

groet Joke

• ilse

hoi

het verhaal wordt steeds spannender.

er zitten zelfs niet de protese in die er in hoorde te zitten.ze zijn er inmiddels aan bijde zijde letterlijk in haar bh gevallen.en ze zijn zwart van kleur.inmiddels zit er in bijde borsten een opening van 4 centimeter.met pus vocht en bloed.ze worden tot morgen dicht gehouden met een hecht pleister.ze wordt nu goed geholpen in het zieken huis in nederland.ze zijn nog aan het onderzoeken om wat voor bac het gaat,maar de artsen zijn er wel uit dat de proteses niet steriel zijn geweest.en ja natuurlijk komen er overal bac.voor.ook in nederland.maar zoals de artsen zeggen in nederland in het ziekenhuis!!!!zijn dat heftigere en meerdere dan hier voor komen.en ja dit komt uit de eerste hand.alleen mijn vriendin kan dit zelf niet typen ze zit naats mij het verhaal te vertellen.wat erg dat je op zn verhaal dan ook nog zn ongeloofwaardige reactie krijgt!!!en dan met de laatse regels ik wens haar sterkte.we zijn hier niet om omzelf te bewijzen.wij vertellen hier ons verhaal,wat ik met haar heb mee gemaakt en wat zij zelf verteld…maar goed het is verschrikkelijk.en morgen zullen we zien wat er gaat gebeuren….mvg ilse

• suzanne

OOO wat erg voor haar zeg?! Wens haar heel veel sterkte toe!

• veerman

graag wil ik reageren om het bericht over de kliniek in België. Ik ben een tweede boek aan het schrijven en het valt me op dat er veel mensen die zich in het buitenland laten helpen complicaties oplopen.

Neem a.u.b contact met me op via mijn webside.

www.legaalverminkt.nl

• Ines

Beste Ilse,

Uw vriendin is gewoon bij de verkeerde kliniek gegaan.Er staan hier op deze site nochtans veel verwittigingen omtrent linea aestetica,heeft ze die niet gelezen.Hoe verliep de consultatie.Dat zijn allemaal belangrijke dingen vooraleer over te gaan tot het kiezen van een kliniek of chirurg.Ikzelf kreeg in Belgie een borstlifting en ben daar heel blij mee.Zoals je ziet zitten de bacterien niet overal.Het is natuurlijk niet prettig,zelfs triestig, maar ga nu alle klinieken in Belgie over dezelfde kam scheren.Hoop dat alles goed komt en wens haar veel moed en een snelle genezing toe.Groetjes.Ines