Ervaringen m et dr Marc Nelissen

• Petra

Hoi Kato,

Wat fijn dat het bij jou ook zo goed is gegaan en dat je tevreden bent! (uiteraard geen garantie dat het bij mij ook allemaal zo zal gaan, maar hoe meer positieve ervaringen, hoe kleiner de kans dat het bij mij niet zo zal zijn…).

Ik ben inmiddels met Joke aan het mailen en ze heeft me haar foto's gestuurd van de eerste anderhalve week. De eerste zijn natuurlijk best heftig, maar je ziet het met de dag verbeteren… Ze vertelde ook al dat het resultaat bij jou ook echt prachtig is… ja raad het dus al: heb je daar een foto van die je mij wel wil laten zien? Je kunt me (als je dat wil natuurlijk) altijd mailen: postvak@live.com (dat is het adres dat ik op fora gebruik om niet meteen mijn naam te verklappen, hij komt nl. niet zo vaak voor in Nederland…)

Groeten!

• Kato

Mail gestuurd.

Gr,

• daniella

Wat bedoel je met “ik zit vanaf mei met een borst?”

• derya

hallo meral

ik wilde even reageren op je bericht,ik woon zelf in NL mijn zus heeft in 2002 een borstvergroting gehad bij dr nelissen maar toen werkte hij in het kliniek jan van gooy ridderkerk.na jaren wilde ik het ook heel graag en ging ik naar dr NELISSEN in Hasselt omdat mijn zus het ook heeft gedaan bij hem was het een gerustelling voor mij op 21 apr 2008 heb ik bv gehad ben er heel blij mee ik werd ook wakker tijdens het operatie ik had in het begin wel verschil tussen mij borsten een was groter ik belde hem iedere dag omdat ik er heel erg mee zat maar hij stelde mij gerust en zij het komt wel goed en uiteindelijk had hij gelijk het is ook goed gekomen dus heb geen slechte ervaringen met marc nelissen maar vergeet niet fouten kunnen voorkomen

groetjes

• linda

he hallo zit ook eens wat verhalen te lezen en lees net jou verhaal wat een verhaal zeg. ik wil ook eens mijn ervaring met dr nelissen laten horen! een paar meiden wat ik kan en mijn eigen zusheeft zich daar laten opereren aan een b.v allemaal met echt hele mooie resultaten. dus in juni2008 heb ook ik het aangedurfd me te laten opereren aan een b.v ook ik ben onder de operatie wakker geworden best raar maar vond het niet eng! was blij toen naar 4 dagen de tape eraf ging en vond het resutaat erg mooi! naar 10 dagen stond ik s'morgens op en er zat een hele plek in mijn bed en mijn bh was helemaal nat, ik schrok me natuurlijk dood! ik gelijk gebeld enmoest meteen die kant uit komen wat van ons uit een uur was rijden. eenmaal daar aangekomen en daar stond het drankje alweer klaar gelijk naar de operatiekamer en en daar werd ik weer geopereerd, toen ik wakker was vertelde de dr. me dat hij de protheze heeft kunnen redden ik natuurlijk heel blij dat hij er gelijk weer terug in zat en ik niet een tijd met een borst verder hoerde. het was pus wat er uit gekomen was maar het stonk niet dus was geen ontsteking zei de dr. wat het wel was kon hij me niet vertellen. wij weer naar huis en steeds op controle naar 3 dagen en alles ging goed! en maand later begon het weer mijn hele litteken was opgezet en het leek erop dat het ging springen ik weer gelijk gelijk gebeld en moest er foto's van maken en via de e-mail doorsturen naar dr. nelissen! de volgende morgen had de dr. de foto's pas bekeken en belde me meteen op en moest weer gelijk die kant op komen. weer daar en toen heeft hij het leeggezogen met een spuit en kon ik weer naar huis 3 dagen later daar weer naartoe en toen bleek het er niet beter op geworden te zijn en toen zei de dr. we moeten weer opereren we gaan de protheze er voor 3 maanden uit halen en alles moet op rust komen anders kan het gevaar hebben voor je lichaam! hij zei dat hij dat ooit een x mee had gemaakt in 4 jaar! ik werd wakker en moest het 3 maanden met een borst doen wat natuurlijk heel moeilijk is! een paar x nog op controle geweest en negens last van gehad toen hij er 3maandenuit was! eindelijk 3maanden later er mag weer een protheze in! ging er naartoe om de afspraak te maken voor de operatie alles geregeld en ineens moest ik een papiertje tekenen waar op stond dat dit 750euro ging kosten! ik schrok me daar natuurlijk van maar ja wat moet je als je maar met een borst rond loopt! dus toen een afspraak gemaakt en 24 oktober was ik aan de beurt en is er een nieuwe prothese ingezet! tot nu toe nog alles goed maar bent toch steeds bang dat er weer wat is! heb nog geen moment blij kunnen zijn! dit was dus mijn ervaring met dr.nelissen

• linda

he hallo leuk dat je alzo snel wat terug stuurd!

mijn zus had hij 350cc erin gedaan en dat vond ik erg mooi maar ik zei dat ik ze nog wel dikker wilden dat ging goed zei hij er past bij jou makkelijk 400cc in zei hij uiteindelijk toen ik klaar was met opereren had ik er 350cc in wat eigenlijk ook wel echt genoeg was! ik heb de anatomiche druppelvorm silicone.

toen ik dat gezeik er mee kreeg zei hij steeds tegen mij ja jij wou ze toch groot!

dus dat gaf hij de schuld, nou sorry hoor zo dik zijn ze echt niet hoor.

die assistente is trouwens volgens mij een hele lieve vrouw, ook een stuk eerlijker.

ik hoorde hun ook zingen onder de operatie.

maar ik wist dat je het een beetje mee kon krijgen onderv de opereatie, toch raar en achteraf vraag ik me af hoe ik dit zo vaak heb aangedurft!

heb jij allebij de borsten overnieuw laten doen?

en wat had jij er voor siliconen in en hoeveel?

groetjes linda

• linda

he Meral!

oh gelukkig dat nu alles goed is en dat ondanks alles je tevreden bent.

Ik was ook zo bang toen de protheze er overnieuw in mocht dat die borst er helemaal anders uit zou gaan zien, in het begin zat ie iets hoger maar nu ben ik ook erg tevreden! alles ziet er gelukkig goed uit! ook ik had gwoon naar mezelf moeten luisteren want mijn gevoel was niet goed toen ik geopereerd werd en moest heel hard huilen toen mijn moeder en zus weg moesten gaan uit de kliniek.

moet hem nu trouwens bellen en dan moet ik daar weer langs voor een controle, maar heb zoiets van zal ik daar nog wel heen gaan maar mijn moeder wil daarheen en wil hem even de waarheid te vertellen, ben benieuwd hoe hij reageerd!

Trouwens mijn zus die daar ook geholpen is in maart gaan ze vandaag hier in het ziekenhuis opereren! zei heeft al heel lang dat haar rechter borst harder ik en behoorlijk pijnlijk. en dr. nelissen heeft daar ook al een paar x naar gekeken en gevoeld maar zei gewoon dat het niks was hij zei komt dat die borst kleiner was dan de linker voor de b.v! Nu denken ze hier in het ziekenhuid dat het kapselvorming is en gaan ze het open maken en de kapsel weg halen en dan weer dicht maken hoop echt dat het dat is want. ze zeiden hier dat als het een ontsteking is wat ook kan ze dan ook de prothese eruit moet voor een tijd!

dus mijn moeder is echt bloedlink en wij trouwens ook, dus we gaan daar binnenkort wel een afspraak maken en erheen.

hier in het ziekenhuis vonden ze dat ook niet normaal dat hij dat met zo'n drankje doet en spuitjes! ze vroegen zelfs aan mijn zus of nelissen die dr. is die dat opereren thuis doet het blijkt dat hij en dat achterste gedeelte woont.

dit wilde ik je even laten weten! groetjes linda

• monique

Het is een zeer bekwame arts die het zeer druk heeft.

Ik ben bij hem geweest voor een ooglidcorrectie en een macslift en vind hem super goed werk leveren.

• monique

Er zijn altijd risicos verbonden aan een operatie en kapselvorming kun je altijd krijgen ook al ga je naar een andere chirurg.

• linda

mij hoor je over zijn werk ook niks zeggen hoor!!!

maar hij moet gewoon als hij een fout maakt zijn fout toegeven.

en bij mijn zus zei hij dat ze niks had en hier in het ziekenhuis zijn ze haar meteen gaan opereren en bleek dat ze best veel last had ven kapselvorming en dr. nelissen heeft een paar x gekeken en zei steeds dat het niks was en gaf haar gewoon een penisiline kuur. normaal een arts moet dat gewoon goed naar kijken.

maar hij heeft het natuurlijk zo druk dat hij in complicatie's waar hij niets aan kan verdienen geen zin in.