he Meral!
oh gelukkig dat nu alles goed is en dat ondanks alles je tevreden bent.
Ik was ook zo bang toen de protheze er overnieuw in mocht dat die borst er helemaal anders uit zou gaan zien, in het begin zat ie iets hoger maar nu ben ik ook erg tevreden! alles ziet er gelukkig goed uit! ook ik had gwoon naar mezelf moeten luisteren want mijn gevoel was niet goed toen ik geopereerd werd en moest heel hard huilen toen mijn moeder en zus weg moesten gaan uit de kliniek.
moet hem nu trouwens bellen en dan moet ik daar weer langs voor een controle, maar heb zoiets van zal ik daar nog wel heen gaan maar mijn moeder wil daarheen en wil hem even de waarheid te vertellen, ben benieuwd hoe hij reageerd!
Trouwens mijn zus die daar ook geholpen is in maart gaan ze vandaag hier in het ziekenhuis opereren! zei heeft al heel lang dat haar rechter borst harder ik en behoorlijk pijnlijk. en dr. nelissen heeft daar ook al een paar x naar gekeken en gevoeld maar zei gewoon dat het niks was hij zei komt dat die borst kleiner was dan de linker voor de b.v! Nu denken ze hier in het ziekenhuid dat het kapselvorming is en gaan ze het open maken en de kapsel weg halen en dan weer dicht maken hoop echt dat het dat is want. ze zeiden hier dat als het een ontsteking is wat ook kan ze dan ook de prothese eruit moet voor een tijd!
dus mijn moeder is echt bloedlink en wij trouwens ook, dus we gaan daar binnenkort wel een afspraak maken en erheen.
hier in het ziekenhuis vonden ze dat ook niet normaal dat hij dat met zo'n drankje doet en spuitjes! ze vroegen zelfs aan mijn zus of nelissen die dr. is die dat opereren thuis doet het blijkt dat hij en dat achterste gedeelte woont.
dit wilde ik je even laten weten! groetjes linda