Oke! Snap ik… Geen probleem (alhoewel het natuurlijk fijn zou zijn om jouw resultaten te zien, maar niks doen wat je niet wil!!!!).
Hier mijn vragen dan: Hoe ben jij bij Level4 terecht gekomen?
Hoeveel mensen ken je verder nog behalve je zussen,
die bij level 4 zijn geweest?
Krijg je een boek met foto's te zien als je voor consult naar
Hasselt gaat?
Hoe lang moest je op je consult wachten?
Hoe lang vervolgens op de ingreep?
Hoe weet ik zeker dat Marc Nelissen een gidiplomeerd
plastisch chirurg is? Waar en hoe kan ik dat controleren?
Hoe vaak ben je in totaal in Hasselt geweest?
Wordt er van te voren afgesproken wat er gebeurt als er iets
mis gaat? Of als het resultaat niet naar tevredenheid is?
Is 650 echt het hele bedrag of komen er nog andere kosten
bij? (reiskosten snap ik, maar ik bedoel meer voor drankje,
roesje, ijsbril, materiaal of wat dan ook).
Na hoeveel tijd heb je je weer fysiek ingespannen (lekker
zweten)?
Laat ik het hier maar even bij houden… haha 't is wel een hele rits geworden. Alvast bedankt voor je antwoorden.
Ik heb trouwens de 25ste een telefonisch consult met dr Nelissen: heb je daar nog tips voor wat ik zeker niet mag vergeten te vragen?
Het klinkt eigenlijk een beetje te mooi om waar te zijn: €650, behandeling door een gediplomeerd plastisch chirurg…. Maar ik weet 't: duurder is niet altijd beter… Vind het heel spannend allemaal. Ben iig eerst even bezig met VGZ, maar ik denk niet dat die gaan vergoeden: de eisen zijn echt belachelijk streng… Klachten als hoofdpijn, zware, vermoeide en tranende ogen zijn inmiddels geen reden meer voor vergoeding (en de premie maar opschroeven!).
Maar goed… mocht je er toch nog vertrouwen inkrijgen, kun je altijd bovenstaand email adres gebruiken… als je iets stuurt, komt het niet verder dan mijn computer. Natuurlijk kan ik dat makkelijk zeggen, maar jij weet nog steeds niet wie je voor je hebt… Ik trouwens ook niet… Misschien ben de Marc Nelissen zelf wel… Haha..
Maar daar ga ik voor het gemak maar even niet van uit (ben nog vol vertrouwen).
Nogmaals bedankt en tot snel maar weer!
Groeten!