Ervaringen m et dr Marc Nelissen

• Petra

Hallo Allemaal,

In andere topics wordt er al over hem gesproken, maar door een nieuw bericht te plaatsen hoop ik nog wat meer mensen te bereiken die specifiek ervaring hebben met dr Nelissen van de level 4 kliniek in Belgie. Ik zelf ben geinteresseerd in een ooglidcorrectie, maar elke ervaring (het liefst positieve natuurlijk, maar onthoud me de negatieve alsjeblieft niet!!!) met dr Nelissen is van harte welkom!

Groeten!

• Joke

Hallo Petra,

Ik heb begin 2007 een bovenooglidcorrectie bij Marc Nelissen laten doen en ben er erg blij mee. Ook twee schoonzusjes en een vriendin zijn bij hem geweest voor zowel een boven-als onderooglidcorrectie en ook zij zijn zeer tevreden, het is erg mooi geworden. Als je vragen hebt, stel ze maar.

Groetjes Joke

• Petra

Hoi Joke,

Dank voor je reactie! Ik had al wat positieve feedback van je gelezen op dit forum… Heb je misschien ook foto's die ik kan zien: ben namelijk erg benieuwd! Ik weet alleen niet of ik hier veilig mijn mailadres kan neerzetten….

Voor ik een besluit neem, ga ik ook eerst even checken of ik in aanmerking kom voor een vergoeding door VGZ: ik ben aanvullend verzekerd en het wordt bij een specifieke medische indicatie vergoed. Ze hebben alleen afspraken met bepaalde zorgaanbieders waar je het dan moet laten doen… Uit de top van de consumentenbondtest zijn dat Cosmea in Hengelo en het Medisch centrum, Scheveningen… Maar eerst maar 's afwachten wat VGZ zegt en natuurlijk de huisarts…

Groeten

• Petra

Wat maakt het ook uit… als je foto's hebt en ze wil versturen kan dat naar postvak@live.com…

Dank je!

• Joke

Hallo Petra,

Je mag hier alle vragen aan mij stellen die je maar wilt, maar na een mindere ervaring met ene Annabel hier op het forum een tijdje geleden wil ik liever niet zomaar foto's van mij gaan doorsturen. Ik hoop dat je daar begrip voor hebt.

Groetjes Joke

• Petra

Oke! Snap ik… Geen probleem (alhoewel het natuurlijk fijn zou zijn om jouw resultaten te zien, maar niks doen wat je niet wil!!!!).

Hier mijn vragen dan: Hoe ben jij bij Level4 terecht gekomen?

Hoeveel mensen ken je verder nog behalve je zussen,

die bij level 4 zijn geweest?

Krijg je een boek met foto's te zien als je voor consult naar

Hasselt gaat?

Hoe lang moest je op je consult wachten?

Hoe lang vervolgens op de ingreep?

Hoe weet ik zeker dat Marc Nelissen een gidiplomeerd

plastisch chirurg is? Waar en hoe kan ik dat controleren?

Hoe vaak ben je in totaal in Hasselt geweest?

Wordt er van te voren afgesproken wat er gebeurt als er iets

mis gaat? Of als het resultaat niet naar tevredenheid is?

Is 650 echt het hele bedrag of komen er nog andere kosten

bij? (reiskosten snap ik, maar ik bedoel meer voor drankje,

roesje, ijsbril, materiaal of wat dan ook).

Na hoeveel tijd heb je je weer fysiek ingespannen (lekker

zweten)?

Laat ik het hier maar even bij houden… haha 't is wel een hele rits geworden. Alvast bedankt voor je antwoorden.

Ik heb trouwens de 25ste een telefonisch consult met dr Nelissen: heb je daar nog tips voor wat ik zeker niet mag vergeten te vragen?

Het klinkt eigenlijk een beetje te mooi om waar te zijn: €650, behandeling door een gediplomeerd plastisch chirurg…. Maar ik weet 't: duurder is niet altijd beter… Vind het heel spannend allemaal. Ben iig eerst even bezig met VGZ, maar ik denk niet dat die gaan vergoeden: de eisen zijn echt belachelijk streng… Klachten als hoofdpijn, zware, vermoeide en tranende ogen zijn inmiddels geen reden meer voor vergoeding (en de premie maar opschroeven!).

Maar goed… mocht je er toch nog vertrouwen inkrijgen, kun je altijd bovenstaand email adres gebruiken… als je iets stuurt, komt het niet verder dan mijn computer. Natuurlijk kan ik dat makkelijk zeggen, maar jij weet nog steeds niet wie je voor je hebt… Ik trouwens ook niet… Misschien ben de Marc Nelissen zelf wel… ;) Haha..

Maar daar ga ik voor het gemak maar even niet van uit (ben nog vol vertrouwen).

Nogmaals bedankt en tot snel maar weer!

Groeten!

• Joke

Hoi Petra, laat ik voorop stellen dat ik echt ben en niet Dr. Nelissen, een aantal mensen waarmee ik hier op het forum contact heb/had kunnen dat bevestigen.

De antwoorden:

Mijn ene schoonzusje heeft een aantal jaren geleden een ooglidcoorectie bij hem in de Valkenhorstkliniek waar hij toen werkte laten doen, prachtig resultaat. Toen ik vorige jaar zover was en ben gaan zoeken, bleek dat hij in Hasselt zit.

Behalve mijn schoonzusjes (de andere is na mijn correctie gegaan) is een vriendin van mij geweest, een mannelijke collega van mij, dienst schoonzus en heb ik resultaten gezien van 3 mensen hier op het forum. Allemaal prima, ik kan niet anders zeggen.

Hij laat je op zijn computer foto's zien, zoveel jij wilt.

Ik kon binnen 2 weken terecht.

Mijn ingreep duurde net een uurtje.

Op zijn website staat zijn opleidingen en registraties, bij die instanties kan je bellen en controleren.

Met nacontrole ben ik voor die correctie inclusief consult 4x geweest.

Niet concreet over misgaan gepraat, maar service staat op de eerste plaats heb ik gemerkt. Je krijgt overigens zijn persoonlijke gsmnummer, je mag hem na de ingreep altijd bellen.

Bedrag is inclusief alles!

Ik heb me de aanbevolen 6 weken rustig gehouden en toen weer langzaam alle draden opgepakt.

Vragen die je hem nog kunt stellen zijn toch persoonlijk, ik weet niet wat jou hierin bezig houdt, maar hij luistert naar alles, het is wel een no-nonsensetype en zeer direkt, maar ook erg eerlijk.

Ik hoor wel als er nog meer is, groetjes Joke

• Petra

Hoi Joke…

Wat tof dat je zo snel reageert! En dat je Marc Nelissen zou zijn was ook maar een grapje… Ik heb iig veel aan je antwoorden. Ga zeker even alles nabellen: heb vorig jaar mijn wenkbrauwen met permanente make up laten doen en voordat ik die stap durfde te zetten had ik al een jaar getwijfeld, laat staan dat ik in mijn ogen laat snijden… Ik heb trouwens je emailadres wel bij een andere posting over ooglidcorrecties zien staan (een orange adres). Zou ik dat ook mogen gebruiken? Dan kan ik je ook met mijn echte naam aanspreken en je vanuit mijn @home adres mailen (heb een redelijk unieke achternaam voor deze contreien dus weet iedereen meteen wie ik ben, en dat heb ik liever niet, zoals je zeker zult begrijpen).

Groeten!

• Joke

Dat heb ik helaas niet meer, maar oke, mail me maar op sjilvender@gmail.com

grtz Joke

• Kato

Hoi Petra,

Door het enthousiaste verhaal van Joke, in dit forum, heb ik het in december ook aangedurfd om me bij Level 4 te laten opereren. En helemaal naar tevredenheid.

Door mijn resultaat heeft een vriendin van mij in maart de stap genomen, ook zij is heel erg te spreken over Marc Nelissen.

Kijk eens met de zoekfunctie op “Marc Nelissen” of “Level 4”. Ook mijn verhaal staat erbij.

En inderdaad bij het consult krijg je zo veel voor en na foto's te zien als je wilt, wat overigens nooit een garantie voor jezelf is natuurlijk.

Maar bij deze arts ben je volgens mij absoluut in goede handen; hij werkt vol enthousiasme, neemt daar zeer ruim de tijd voor en vertelt bij alles wat hij doet waarom hij het doet. Kortom je merkt dat hij er graag het beste van wil maken.

Succes met je beslissing.