Dag Chrisel
ik las net je berichtje, ik heb onlangs als 48 jarige vrouw een Macs lift laten uitvoeren door Dr Verpaele hij is samen met Dr Tonnard de uitvinder van de macs lift (specifieke ingreep van een facelift waarbij ze door een minimale insnede de face lift kunnen uitvoeren).
ik zat al even te denken om dit uit te voeren maar had zoveel schrik (op vlak van ingrepen ben ik echt een klein kind). ik ben heb dan maar met een klein hartje een afpraak gemaakt op het COupure Centrum, dr Verpaele heeft toen alles uitgelegd hoe die ingreep precies wordt uitgevoerd, als ik in aanmerking kom ed. ook mijn onderste oogleden corrigeren. na een aantal weken ben ik echt superblij met het resultaat, het is echt een groot verschil, ben blij dat ik ooit deze beslissing heb genomen.
mocht ik je één goede raad geven, als je echt een facelift wil laten uitvoeren, ga dan zeker eens spreken met één van de plastisch chirurgen op het Coupure centrum, dit zijn echt de uitvinders van de Macs lift, ze zijn er echt vertrouwd mee, de dokter gaf me ook direct een gerust gevoel wat niet onbelangrijk is!
denk er nog eens rustig over na…
mocht je nog vragen hebben, mail me gerust op brendadewulf@gmail.com
groetjes
brenda