neuscorrectie

• Chicka R

Hallo allemaal,

ik onderga morgen vroeg een Neuscorrectie! ik stoor me al mijn hele leven aan mijn neus en wou hem zo graag laten veranderen, nu heb ik vorig jaar er een kopstoot op gekregen waardoor ik ook nog last ervan heb en ademhalingsproblemen heb dat dit de ultieme kans is om hem dan ook maar gelijk te laten veranderen.

Ik ben Superblij dat het eindelijk gaat gebeuren maar tevens ook erg zenuwachtig.

Ik ben gewoon bang voor mijn eigen reactie als ik morgen wakker word.. over de pijn maak ik me minder zorgen..

Ik was erg nieuwsgierig en ben op internet gaan zoeken naar allemaal informatie en forums. Nu zag ik net daadwerkelijk een filmpje hoe ze het doen en daar had ik beter niet naar kunnen kijken. want nu ben ik ECHT BANG!!

mensen die dit ook hebben laten doen, heb jullie enige tips voor mij om het mijzelf wat makkelijker te maken???

Alvast bedankt…

liefs RoXx

• debora

Hallo Roxx,

Hoe is het gegaan met je neuscorrectie? Ik ben zeer benieuwd aangezien ik er ook voor wil gaan.

Wie kan mij een goede chirurg aanbevelen?

groetjes debora

• Chicka R

Haai Deborah,

Alles is goed gegaan, mag niet klagen! de pijn valt ook reuze mee. Het kapje is er paar dagen geleden afgegaan en mijn neus is nu nog behoorlijk dik en gezwollen, ik zie wel al verandering erin en ben tot nu toe wel tevreden! moet alleen nog wat geduld hebben en wachten tot alle zwellingen wegtrekken (het geduld hebben is erg moeilijk)

Ik hoop dat alles word zoals ik het wou (ik heb niet mijn hele neus echt veranderd zeg maar, het liefst wil ik ook een klein schattig neusje, maar ik heb ervoor gekozen om mijn neus mooier te maken zeg maar, de bult weg,smaller hij moest natuurlijk wel nog gewoon bij mijn gezicht passen)

Heb jij al een datum en/arts in gedachten?? Bij jou komt vast ook alles goed,

dus als je overweegt en zeker weet dat je het wilt doen laat je niet afschrikken door al die enge verhalen en gedachtens..het valt allemaal mee!

je moet er wat voor over hebben; Wie mooi wilt zijn moet pijn lijden!! :-)

je kan altijd mailen en je vragen stellen of gewoon je verhaal kwijt! ik zal reageren, mij hiel het ook heel erg om dit met andere te delen die hetzelfde meegemaakt hadden!

liefs Roxanne

• debora

Hai Roxanne, bedankt voor je info.

Ik heb volgende week een consult bij dr de Jong maar ik ben er nog niet uit, ik kan maar weinig info vinden van andere vrouwen die een neuscorrectie hebben gehad.

Maastricht is voor mij erg ver. Mag ik vragen waarom jij voor die arts hebt gekozen?

Ik ben blij voor je dat je correctie goed is verlopen.

x debora

• debora

Hai Roxanne, bedankt voor je info.

Ik heb volgende week een consult bij dr de Jong maar ik ben er nog niet uit, ik kan maar weinig info vinden van andere vrouwen die een neuscorrectie hebben gehad.

Maastricht is voor mij erg ver. Mag ik vragen waarom jij voor die arts hebt gekozen?

Ik ben blij voor je dat je correctie goed is verlopen.

x debora

• mar

Hoi Debora,

Heb je een consult bij dr. de jong in Scheveningen gehad?

Zoja hoe was het?

Ik zit er namelijk ook aan te denk om daar een afspraak te maken.

Groetjes,

mar