s-lift of mini lift

• Ria

Hallo,

Ik overweeg een s- of mini-lift is er iemand die mij advies wil/ kan geven betreffende prijs, arts en resultaat?

Belgie is een stuk goedkoper maar ook een goed resultaat?

Alle reacties van harte welkom!!

R!@

• Ines

Hallo Ria,

Indien je mijn verhaal wil kennen mail mij gerust.Kreeg inderdaad een macs lift en heel tevreden.Groetjes.Ines.

• Martha de Paulo

Hi Bernadet,

Ik heb ook pech gehad hier in Nederland 3x gedaan nu heb ik een breed litteken overgehouden en het kliniek en de chirurg staat goed aangeschreven maar de arts die jouw heeft geholpen is een ander geval want ik las in jouw bericht dat hij al een keer is geschorst.

groetjes,

• Ria

Hallo Martha,

Heb je al 3 keer een mini of s-lift gehad omdat het de eerste keren niet goed gegaan is? is het steeds in dezelfde kliniek en door dezelfde arts gedaan? zoja wil je dan ook de naam van de kliniek en de arts geven?

hoop dat het litteken nog vervaagd of dat er iets aan gedaan kan worden.

sterkte,

R!@

• Martha de Paulo

Hi Ria,

Ja ik ben 3x onder het mes geweest in kliniek Holystaete en de chirurg was Dr. Smith en nee het litteken is niet vervaagd en is net zo breed als 4 jaar geleden,gelukkig niet aan beide kanten. In ieder geval heb ik al enige consulten achter de rug en de chirurgen waren er ook eerlijk over dat ze niet wisten of ze het gehele litteken kunnen verbeteren maar ze kunnen het wel verminderen. Ik ben bij een onwijs aardige chirurg in Belgie geweest Dr. Patrick Dedoncker en hij werkt in 2 ziekenhuizen en daar wordt ook de operaties uitgevoerd. Hij gaf mij een goed gevoel want ook Dr. Smith is een aardige man en andere mensen vinden Dr. Smith geweldig maar ik heb gewoon pech gehad. Ik heb al mijn geld terug gekregen en ze hebben een klachtencommissie. Verder heb ik alles kenbaar iedere keer gemaakt per email van mijn onvrede omtrent de 3 ingrepen. 2 ingrepen heb ik zelf betaald en 1 was kosteloos en hij wilde nog een 4 ingreep kosteloos uitvoeren bij mij en die heb ik na overweging geannuleerd en per email heb ik om een tegemoetkoming gevraagd en toen kreeg ik het volledige bedrag terug maar nu zit ik met littekens en oorlellen die ver naar beneden zijn getrokken.

Groetjes

• gonneke

Heb de mini-lift in Zuid Afrika in Kaapstad laten doen. Het kost

één derde van de prijs die ze hier in Nederland vragen en je verblijft in een coach-house dichtbij de kliniek (appartement met zwembad en tuin) zodat je, als er zich complicaties voordoen ze direct ter plekke zijn. Bij mij is er tegelijkertijd een ooglid lift gedaan, het vet dat hij tijdens de liposuctie uit mijn hals haalde daar heeft hij de rimpels mee opgevuld in mijn gezicht. Het is lichaams-eigen-vet dus veilig.

Het is nu 6 weken geleden en het resultaat is schitterend!! Ik zie er 10 jaar jonger uit.