Thermage

• schrijvers

In 2006 liet ik door een bevoegd arts Thermage uitvoeren.

Helaas:

*na een van de behandelingen kreeg ik zwellingen ter grootte van een duivenei aan beide zijden van mijn kaaklijn die pas na anderhalve week minder werden;

* de laatste behandeling van 1½ u. was zéér pijnlijk en veroorzaakte een serie blauwe plekken aan de onderkant van de rechterwang en in de hals.

* Resultaat van de behandeling (€ 2400) NIET ZICHTBAAR.

• Dahlia

Hoi Schrijvers,

and guess what? Je hebt ontzettend geboft. Een berucht verschijnsel van thermage is dat het onderhuidse vetweefsel afsterft, via je bloed en lymfesysteem uit je lichaam afgevoerd word zodat je gezicht er ongeveer na een half jaar als dat van een uitgeteerde junk ljkt, waardoor je, jawel, er minstens 15 tot 20 jaar ouder uit zult zien.

En de enige remedie is dan vetttransplantatie, wat erg duur is en nogal onzeker qua resultaat omdat een groot deel van het getransplanteerde vet *onregelmatig* weer opgenomen word door het lichaam.

Al met al zou je dan heel veel meer kwijt zijn geweest dan die 2400 euri nu om de schade te herstellen.

Thermage heeft in de loop der tijd honderden slachtoffers gemaakt door een te hoog frequentiegebruik waardoor artsen nu voor alle zekerheid een te lage frequentie gebruik die…….niets uithaalt bij de patient in kwestie

En natuurlijk proberen ze het hoge aankoopbedrag van het thermage apparaat er uit te krijgen enzenz..

Prijs je zelf gelukkig, mn de Amerikaanse PS sites staan vol thermage horrorverhalen+ voor en na foto's.

Dahli.