vrijdag neuscorrectie!

• lau-an

hoi allemaal

nou vrijdag is het zo ver voor mij!

ik ga een neus correctie laten doen bij de bergman kliniek en lig er nu al wakker van haha. het is wel heel handig en leuk om van iedereen de ervaringen te lezen , ik hoop maar dat het bij mij ook allemaal goed gaat!

nou wou alleen even zeggen dat ik er inelk geval veel aan heb om te lezen ;)

groetjes lau-an

• chantal

succes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

het valt allemaal mee heb zelf ook neuscorrectie gehad

• Chicka R

en hoe was het gegaan???

groetjes Roxx

• lau-an

heey

nou het is heel goed gegaan! teminste heb haast geen pijn alleen de 1e dag en de zwellingen zijn bijna al weg. al maak ik me wel zorgen over er nix is verschoven ofzo:S ik zie vrijdag het resultaat dus ben zo benieuwt!

-x-lau-an

• Chicka R

Gelukkig fijn om te horen,terwijl ik dit lees zit ik zelf ook onder het verband,

ik ben afgelopen dinsdag geholpen aan mijn neus! ik zit nu wil nog onder de zwellingen,gister was het erger, vandaag heb ik alleen nog dikke kleine oogjes met rondom allemaal bloeduitstortingen.

ik moet dinsdag terug voor controle en dan mag mijn kapje eraf! ik ben zeer benieuwd naar het resultaat..

heb jij helemaal geen pijn?? ik ook niet echt, ik voel af en toe mijn neus kloppen en soms jeukt het, het enige nare is dat ik onderin een hechting erin heb en daar rondom zitten allemaal opgedroogde bloedresten dus als ik mijn mond beweeg voel ik dat wel…

die zorgen maak ik me ook! als je per ongeluk je neus eenbeetje stoot ofsow dan ben je gelijk bang of er iets verschoven is he..

laat jij mij wat weten hoe het vrijdag is??

ik ben namelijk erg benieuwd en heb er echt veel steun aan om dat hier met mensen te delen die het zelfde meegemaakt hebben!!

alvast bedankt en succes vrijdag.. zal aan je denken : )

x RoxX

• lau-an

hey

jah ik laat het je meteen weten morgen! ben zo benieuwt ! maar hoezo heb je zoveel zwellingen dan? ik moest namelijk een week van te voren vitamine c en arnica druppels nemen tegen de zwelling en ik heb haast geen . en heb ook zwalf tegen het korsten . en waar heb jij het laten doen?

nou meid suc6 deze komende dagen nog!

-x- lau-an

• Chicka R

Ze hebben echt veel veranderd aan mijn neus, mijn neusrug helemaal versmald en boven op de bult weg gehaald, ik heb nu zelfs een dikke wang ik weet ook niet hoe dat kan. de chirurg zei dat het heel normaal is dat het gaat zwellen.

ik heb het in het ziekenhuis in Venray laten doen door Dr van der Hulst.

pff ze hadden me ook niet gezegd dat i kvan te voren dat moest innemen alleen nu moet ik vitamine c innemen!!

maar jou kap is er nu vanaf he? hoe is het ? ben je blij ermee??

xxx Roxx

• lau-an

hey

wat gaar dat ze dat niet van te voren hebben gezegt zeg?

anyway m'n kapje is der eindelijk af! ik weet alleen niet echt wat ik er van moet denken. ze hebben m'n neus wat smaller gemaakt en de bult er af gehaalt zodat het van rechter staat inplaats van krom. alleen zie ik het niet zo heel erg :S . jah wel dat er wat verandert is maar het ziet er niet zou uit als op de foto die ik kreeg (over hoe het er uit zou komen te zien) maaaar het is natuurlijk nog gezwollen (al lijkt dat niet ) en je hoort pas na 6 weken echt verschil te zien duss fingers crossed en maar hopen dat dat ook werkelijkwaar zo is :S

nou wijfie suc6 nog!

-x- lau-an

• Chicka R

Ja je moet Nooooooooooooog meer geduld hebben en afwachten, ze zeggen dat het wel tot een jaar kan duren voordat alle zwellingen helemaal weg zijn en je het definitieve eindresultaat ziet..

maarre die bult zie je nu toch niet meer hoop ik? bij mij hebben ze hetzelfde gedaan dus dan moet ik maar hopen dat ik wel veel verandering zie.. dat die wat dikker is daar moet je even doorheen bijten!

Hoor mij nu praten, ik vind het zelf allemaal super erg en ben de afgelopen dagen best wel een Chaggy geweest en iedereen zegt “daar moet je doorheenbijten” maar ik weet hoe moeilijk dat is..

en de dagen duren een eeuwigheid he….

heb je geen email dan kunnen we met elkaar msnen dat lijjkt mij makkelijker…

mijne is: roxanne_chicka@hotmail.com

voeg me maar toe.. aangezien je denk k ook nog veel binnen ziet of niet? ik kan me voorstellen dat je amper iets durft te doen in de hoop dat niemand je neus aanraakt of je hem zelf per ongeluk stoot… heb je nu wel nog een kapje voor savonds???

xxx Roxx