tumescente liposuctie

• Queenie

Best mensen,

Is er iemand op dit forum die al eens een tumescente liposuctie heeft laten doen of er van/over gehoord heeft?? Ik heb 3 jaar geleden al liposuctie laten doen op 4 locaties maar wil nu nog voor maag en buik. Misschien doet mijn leeftijd er toe?? Ik ben 43 jaar jong.

Dank u wel voor de evt informatie.

Hartelijke groeten,

Queenie

• Ivanka

Hallo Queenie , heb in february tumescente liposuctie laten doen / 5 locaties/.

Wat wil je weten? Gr. Ivanka

• Queenie

Hoi Ivanka,

Dank je wel voor het terug schrijven.

Wat heb jij laten doen?

Hoe is het resultaat geworden??

Je bent nu niet onder narcose geweest, toch?

En heb je echt nauwelijks blauwe plekken?

En bij welke kliniek heb je het laten doen??

En was de ervaring goed van de betreffende kliniek??

Hartelijk dank voor de moeite!

Groetjes,

Queenie

• Ivanka

Hoi Queenie,

Ik heb knieen, boven en binnenbenen, heupen en / boven / taille laten doen.

Wel onder narcose. Want dat waren toch meerdere grote locaties. Blauwe

plekken heb ik ongeveer 2 weken gehad. Resultaat is erg goed geworden (geen

ingekrompe, niet-egale huid of die rare onderhuidse bobbeltjes die soms na lipo

onstaan).

Heb het in het buitenland bij mijn pc laten doen. Bij hem liet ik ook een

buikwandcorrectie en een ooglidcorrectie uitvoeren . Dat allemaal in half jaar tijd.

Ben ontzettend blij met de resultaten. Mocht je nog wat willen weten kan je me

altijd vragen. Wens je een mooie dag. Ivanka

• christel bresser

ha ivanka,

waar heb je de operaties laten uitvoeren? ikzelf wil een ooglid en facelift laten doen, sta al met mijn vragen op dit forum. wil je me wat meer vertellen?

• Marian

Ik wil binnenkort een liposuctie doen en ben informatie aan het vergaren over kliniek Nieuwstraat in Rotterdam.Heeft iemand ervaring met deze kliniek?

• Ivanka

Hoi Chtistel, heb het in Tsjechie laten uitvoeren by mijn pc. Helaas voert hij

geen faceliften uit.Datgene wat je op dit forum geschreven hebt over de

prijzen klopt. In Tsjechie kom je zeker goedkoper uit dan in Nederland.Ik bof

met mijn pc. Hij levert geweldige werk af. In deze man heb ik het volste

vertrouwen ( je hebt al over mijn behandelingen gelezen op dit forum).

Groetjes Ivanka

• Visser

Op deze pagina vindt je een uitleg over tumescente liposuctie van dr. L. Schumacher:

http://www.kliniekeninfo.nl/nl_NL/std.phtml?searchText=tumescente+liposuctie&frm_do=submit&searchType=totaal&p=kliniek+zoeken+alles&searchButton=Zoek!

• asha

Beste Ivanka,

Ik ben een studente fotografie aan de koninklijke academie beeldende kunsten in Den Haag.

Zou je interesse hebben te werken aan een project van mij over plastische chirurgie??

groetjes,

Asha

ashakarami@hotmail.com