Obagi Blue Peel

• Dorenda

Wie van jullie heeft ervaring met de Obagi Blue Peel? Ik lees er veel over dat het goed werkt tegen pigmentvlekken en huidveroudering.

Groetjes,

Dorenda

• Chris

Ik heb enkele jaren geleden een obagi bue peel laten doen bij Dokter Vandeputte in Oudenaarde. Ik deed het vooral omdat ik sproeten heb. Fantastisch resultaat,mooie egale huid en ook minder rimpels. Het was wel pijnlijk en ik ben een week ontoonbaar geweest. Nu begin ik er stilaan terug over te denken om het nog eens te laten doen.

• daniella

Pijnlijk tijdens de peel of tijdens de genezinsproces ?

• Dorenda

Dank je wel Chris. Ik ben inmiddels begonnen met het Nu-Derm Systeem als voorbereiding op de Blue Peel (ook sproeten en oneffen huid -vlekken-). Ben nu bijna 4 weken bezig ondanks een beetje schilfering ziet het er echt al stukken beter uit.

Groetjes,

Dorenda

• anna

hallo ik ben nu van af 10 Juli bezig iedereen die mij ziet wat zie jij er toch

stralend uit en zo jong ja mij porien stonden ver open zijn nu dicht geweldig en mn rimpels zijn ook n heel stuk verminderd.

Ik ga zeker ook n blue Peeling doen!!!!!

Ik heb al van alles geprobeerd maar dit is t einde geweldig

Ik ben zo blij bedankt dat ik jullie gevonden heb.

Groetjes Anna

• Anja

Hoi Anna,

Wat voor behandelingen bedoel je, die je voor de blue peeling doet?

Ik heb zelf ook hele grove porien en littekens overgehouden van acné en ben erg geïnteresseerd in deze behandeling. Waar heb je de behandelingen gedaan.

Ben erg benieuwd.

Groet,

Anja

anna schreef:

>

> hallo ik ben nu van af 10 Juli bezig iedereen die mij ziet

> wat zie jij er toch

> stralend uit en zo jong ja mij porien stonden ver open zijn

> nu dicht geweldig en mn rimpels zijn ook n heel stuk

> verminderd.

> Ik ga zeker ook n blue Peeling doen!!!!!

> Ik heb al van alles geprobeerd maar dit is t einde geweldig

> Ik ben zo blij bedankt dat ik jullie gevonden heb.

> Groetjes Anna

• Bo

Hallo,

Ik ben nieuw hier, maar heb wat voor betreft over obagi. Ik heb licht wat acne en dergelijke en is het dan verstandig om eerst Nu-derm te gebruiken of Blue peel meteen??

groeten

Bo

• nancy penders

Hallo Dorenda,

Ik heb sinds mijn tweede zwangerschap (nu acht jaar geleden) last van pigmentvlekken in het gezicht. Ik las dat je de bleu peel van dr. obagi hebt gedaan. Mijn vraag ben je tevreden en zijn je vlekken weggebleven. Ik denk er ook aan om dit te laten doen, maar vraag me af of het resultaat wel blijvend is. De kost van 1000 euro is me te hoog om alleen in de winter vlekkeloos te zijn.

Ik hoop snel wat van je te horen.

Groetjes,

Nancy