Hey allemaal. Op zich ben ik niet erg ontevreden over mijn lichaam, enkel over de rimpels onder mijn ogen.
Ik heb sinds jongs af aan twee diepe ‘lijntjes’ onder mijn ogen, een dubbele rimpel dus. De rimpels lopen van ongeveer mijn ooghoek tot aan het einde van mijn oog. De onderste it het dikst. Daarbij komt erbij dat de huid onder mijn ogen erg donker is (wallen) Dit geeft een vermoeide uitstraling, vaak vragen mensen mij of ik slecht geslapen heb. Rimpelcrème, wekenlang 8/9 uur slapen per nacht, 10 uur naar bed, ik heb alles geprobeerd. Foto's bekeken van vroeger, conclusie; altijd al gehad! Schijnbaar kan dit met allergiën samenhangen en komt dit vaker voor bij mensen met een gevoelige huid. Bij mij dus!
Hoe dan ook, ik ben nu 19, oud genoeg voor cosmetische chirurgie. Nu vraag ik mijn precies af wat de mogelijkheden zijn. Heeft iemand ervaring met dergelijke problemen? Op dit moment ben ik mij aan het oriënteren op de volgende ingrepen/clinieken:
- Ooglidcorrectie (Aesthetic Clinics, Medisch Centrum Scheveningen/Dr Stevens, Reinaert-kliniek Maastricht)
- Botox ( Aesthetic Clinics, Medisch Centrum Scheveningen/Dr Stevens, Reinaert-kliniek Maastrich)
- Pearl ( Nadine Gregoire te Maastricht?)
Zelf woon ik in Noord Limburg. Ervaringen, advies, alles is welkom.
Bedankt!
Elisa