prijzen kin/en lippen opvulling/volume restylane derg.

• esjeesje

hallo iedereen,

vraagje;

weet iemand hier ong. wat het kost als je restylane of een ander dergelijk/vergelijkbaar middel, kin en je lippen mee op laat vullen?

ik wou graag wat meer volume in mn kin, (die staat een klein beetje naar achteren)

en ik wou wat meer volume in mn lippen.

ps is de prins hendrik kliniek een goede hiervoor?

ik hoor het graag

alvast bedankt!

groetjes esje

• luigina

PH is hier heel erg goed in, de arts daar heeft al hele mooie dingen gedaan met restylane.

De prijs is ook heel concurrerend.

Ik ga altijd op zondag, lekker vrij parkeren en ruimte genoeg en geen drukte, echt mijn daggie.

• esjeesje

Hoi Luigina!

thanx voor je reactie!

maar nog ff 1 vraagje;

als ik die beide dingen zou laten doen,

aan hoe zo' n bedrag zou ik uberhaupt moeten denken, ik heb geen flauw idee…1000 euro ofzo?

super trouwens dat ze zondag open zijn!

ik moet van ver komen dus dat is dan wel handig!

groetjes esje!

• luigina

Onmogelijk om je een prijsindicatie te geven meis, ik zie niet wat je wensen zijn vanaf hier en wat je nodig zult hebben.

Weet je , het beste wat je kunt doen is een consult afspreken met als voorbehoud een behandeling de ja of de nee, hoef je namelijk niet 2x te rijden, als je je laat behandelen worden de kosten van het consult afgetrokken van het bedrag vd behandeling , kies je ervoor je niet te laten behandelen dan zijn de kosten van het consult ergens rond de 30 euro .

Zou zo ik het doen, ze zijn daar helemaal niet pusherig en nemen de tijd voor jouw verhaal en wensen.

ben benieuwd wat je gaat doen

• esjeesje

hi,

ja goed idee zo van je.

maar ik ga erst nog ff doorsparen :)

als ik het eraan toe heb,

zet ik zeker mijn verhaal hier neer.

groetjes en bedankt!