voor Wendy

• Kato

Hoi Wendy,

Hoe gaat het nu met je? Je schreef dat je nog maar net de ooglidcorrectie had gehad. Ik wil me bij Joke aansluiten, dat je echt de eerste tijd niets kunt zeggen over het resultaat.

Ik heb eind december een ooglidcorrectie gehad en nu pas kan ik zeggen dat het niet meer wekelijks verandert, bobbeltjes er omheen zijn bijna verdwenen en het voelt niet meer stijf.

Mijn vriendin heeft eind maart een bovenooglid correctie gehad en was ook niet zo tevreden over het resultaat. Met name bij een van de ogen. Ze is terug gegaan naar de PC en deze heeft haar nogmaals verteld dat het geheel wel een jaar nodig heeft om te herstellen en bij te trekken. Bij haar zie ik het nog steeds verbeteren.

Als je nog iets wilt weten op dit forum kom dat gerust met je vragen, laat je niet afschrikken door iemand die het forum misbruikt om zelf aandacht te krijgen.

Groetjes,

Kato

• luigina

zo Wendy!

Is dat even fijn, lekker opgeschoond hier, speciaal voor jou heb ik de abuse webmaster gemailt en dat heeft gelukkig gewerkt.

Kom maar op met al je vragen en onzekerheden en zoek de herkenning of verlichting bij diegenen die je voor zijn geweest met een dergelijke behandeling.

Ik hoop dat je niet al te erg bent geschrokken en weer terug komt .

en voor JOKE,

ik ben geen man hoor!!!, dat heb ik als grapje gister gezegd om A een loertje te draaien omdat ze me een domme doos noemde, ze gaat er zomaar vanuit dat ik een doos ben,iemand kan net zo goed een man zijn, maar ik ben op en top vrouw hoor!!!

Zo over en uit en opnieuw leuk discusssieren.

Wendy, ik hoop dat het goed met je gaat!

dikke knuf

• Joke

Hallo Luigina,

Ja wat een opgeruimd gevoel nu zeg! En ik had begrepen dat je geen man was hoor…..anders had ik je nu Luigi genoemd haha.

Tav Kato: Lief dat je die oproep hier voor Wendy plaatst!. wij mailen gauw eens bij he meid?

Wendy: Ik heb me al eens in jouw topic verontschuldigd voor de manier waarop alles gegaan is. Als je dit leest, please meld je! Ik zou graag willen weten hoe het nu met je ogen is!

Liefs voor jullie alle 3, Joke