bio stimulatie

• maria

Dit wil ik binnenkort gaan doen, heeft iemand hier ervaring mee. Je krijgt een combinatie van proteïnen, vitaminen, mineralen, oligo-elementen, homeopathische substanties en planten-extracten met ragfijne naaldjes ingespoten. Dit stimuleert, gedutrende een aantal weken de aanmaak van eigen collageen. Het is dan blijvend, zegt men. Voor het allerbeste resultaat zijn er waarschijnlijk 2-3 behandelingen nodig . Natuurlijk het verouderingsproces zet wel door, dus moet het later weer worden herhaald. Toch kan ik weinig vinden op inte3rnet over de resultaten….

• Joke

Hoi Maria,

Mag ik vragen hoe oud je bent? Na een bepaalde leeftijd neemt de aanmaak van collageen beduidend af heb ik begrepen.

Alhoewel ik erbij moet zeggen dat ik van biostimulatie nog niet heb gehoord.

Groetjes en succes Joke

• maria

….Wauw, helemaal nooit, never. aan gedacht………59 jaar . Misschien dat het dan helemaal niet aanslaat……. Het is gelukkig niet zó duur dus 1 x proberen dan maar ??????? Ik kan meerijden dus dat zijn geen kosten . Wanneer je googled op bio stimulatie rolt die kliniek er ook uit.

• daniella

Bedoel je bij Carpe in Antwerpen?

Ik heb het daar laten doen. Ze zeggen dat je het 3 keer moet doen voor een goede resultaat. Ik ben er twee keer geweest en in het begin is alles een beetje opgezet maar dit verdwijnt heel snel en je ziet niks.

Ik had besloten om niet door te gaan………het is niet zo duur maar ik vond het zonder voor mijn geld en tijd( je moet zo lang daar wachten) IK denk dat je een beter resultaat krijg met restylane of een andere (semi)permanent vuller

• maria

Weet iemand daar dan misschien een adresje voor ??????? Die restylane dan… En Ja ik bedoelde inderdaad Carpe.

• Martha de Paulo

Hallo Maria,

Ik heb een aantal jaren geleden ook de biostimulatie gedaan bij Carpe en ik na 3 behandelingen was er helemaal geen resultaten te zien. Ook heb ik daar 3x Botox laten doen bij en dat was ook minimaal. Verder heb ik ook 2x mesotherapie daar ondergaan en daar zag ik ook geen resultaat mee. Ik heb 1x restylane laten doen in Den Haag bij Tour of Beauty en daar komt een vrouwelijke arts die ook in kliniek Carpe werkzaam is. Ik heb bijna 200 euro betaald en je zag helemaal geen opvulling van de rimpel. Al met al zonde van het geld. Als je een kundig arts zoek voor injectables dan kan ik jouw eentje aanraden die werkzaam is in Den Haag. Ze is een Belgische arts onwijs aardig en kundig. Ten minste niet een aardig die commercieel bezig is.

groetjes,

Martha de Paulo

• luigina

IK geloof ook niet in de bio simulatie en al die guns met hyaluron.

het is wachten op een filler die niet permanent is, maar wel wat langer houd.

de semi permanente geven ook bijna allemaal bijwerkingen met bobbeltjes , zoals radiesse, beautical.

heb gelezen dat juvederm ultra een jaar houdt, er zit echter een pijnstiller in waar niet iedereen tegen kan, das nou weer jammer.

Wel handig als je minder pijn wil met injecteren bv in de lip.

Er is op t ogenblik volop onderzoek naar een tijdelijke filler met langer resultaat.

dan zal het ook wel duurder zijn, vrees ik.

• nathalie

mag ik van jou de naam van die belgische arts

• maria

Ja hoor Karavani- Carpe Antwerpen