ik heb mijn verhaal op de site gezet over een buikcorretie op 9-07-2008 waar ik gekeurd ben als een koe staan deze doktoren er niet bij stil wat je iemand kan aandoen groetjes
Maar misschien voelde jij je een koe, ik voel me ook weleens een koe , als ik 5 kilo ben aangekomen in de vakantie voel ik mij bv een koe.
Die doktoren bekijken jou technisch , naar wat er te behalen valt.
Je bent een geval.
Maar zeker geen koe .
Ik denk dat dat meer in jouw hoofd zit dan dat ze jou behandelen dan een koe.
Jammer, naamgenoot, dat je Wilma's verhaal kennelijk niet goed gelezen hebt en daardoor zo op haar reageert.
Voor Wilma:
Ik vind het heel erg dat een arts iemand zo de grond in boort. Duidelijk een gebrek van hem. Maar jij bent zo sterk geweest om zoveel af te vallen, ik hoop dat je ook zo sterk kunt zijn om boven opmerkingen van hem te staan. Iemand die zulke uitspraken tegen een patient meent te kunnen maken verdient toch geen respect!
Ik ken iemand die 50 kg was afgevallen en met heel veel huidoverschot zat. Haar operatie is wel vergoed door de verzekering, pas nadat ze een jaar op een stabiel gewicht zat, dus ik denk dat je eens in polisvoorwaarden van diverse verzekeringsmaatschappijen kunt kijken.
Heel veel succes!
Groetjes, Els.
Ja maar het was ook wel wat verwarrend, want als je dit stukje leest weet je helemaal niet waar ze het over heeft, erg verwarrend en uitnodigend om te reageren zoals de andere Els deed, mijn haren gingen ook richting omhoog, maar dat heb ik later in een ander bericht rechtgetrokken omdat het toen pas duidelijk werd, je kunt ook beter geen nieuw bericht aanmaken over een ander zelfde onderwerp, dan verliest het verhaal zijn duidelijkheid.
Dank je Luigina dat je het voor me opneemt.
Na deze posting heb ik inderdaad ook het verhaal gelezen en gereageerd maar ben het helemaal met je eens dat dit zeer verwarrend is.
En ja, de reactie van die dokter is zeer onbeschoft, denk dat ik me gelijk omgedraaid had en was weggegaan.
Maaaarrrrr, die dokter is in dienst van de verzekering en die hebben er alle belang bij om niet te opereren want dat kost geld hé.
ik wil jullie allemaal bedanken voor de belangstelling van mijn verhaal
maar wat ik niet zo heel leuk vindt is dat er mensen hier tegen elkaar zo zitten te mopperen
laten we elkaar steunen aub
en annebel mag ik aub jou email
zal graag verder met je hier over willen praten
en wie weet kunnen we er samen wat tegen doen zoals jij dat zei
groetjes wilma
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?